Hoppa till innehåll
Anime.se

Ny bild...


Izzy
 Share

Rekommenderade inlägg

Blä på den, hatar den... Färdig är den hur som helst, kommer inte förbättras. Egentligen är det mest ansiktet och håret och anatomin och brickan med glasen som är urdåliga, men de förstör.

 

http://www.deviantart.com/view/22050195/

 

Uuh...ingen behöver tycka synd om mig, men jag är på dåligt humör för att jag aldrig förbättras, hata >:)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Uuh...ingen behöver tycka synd om mig, men jag är på dåligt humör för att jag aldrig förbättras, hata >:)
haha då är vi två :P

 

Hmm halsen känns lite skum kanske och skjortans folds är jag inte säker på men jag bara älskar skuggninen på ehm.. korsetten eller vad man ska kalla den, snyggt inlagda tatueringar men jag tycker inte hon ser ut som en som skulle tatuera på sig just drakar :S kanske en ödla :P

 

det är bara mina personliga åsikter och är inte riktigt säker på något mne jag är säker på att du blir bättre och bättre, särskillt på att CG:a, det är du grymm på! *avundsjuk*

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Helt underbar färgläggning, herregud. Det räddar rätt mycket av kvaliten.

 

Men, ansiktet är alldeles för litet, och i övrigt är anatomin lite smådålig.

 

Men, det spelar inte någon roll... när du har blivit bättre finns det liksom inte många som kan stoppa dig.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag vet faktiskt inte hur jag skall kommentera dina bilder för dem är bara så snygga.

Jag har inget att säga som jag ej sagt när bilden var i skissform.

Jag kan bara säga att du förbättras med varje CG du gör, den är verkligen snyggt färglagd och tatueringarna smälter in snyggt med resten av figuren enligt mig.

 

Dock hade jag föreställt mig henne med annan färg på kläderna, mer åt det röd/rosa hållet, kollat på för mycket anime antar jag ^^;

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag vet faktiskt inte hur jag skall kommentera dina bilder för dem är bara så snygga.

Jag har inget att säga som jag ej sagt när bilden var i skissform.

Jag kan bara säga att du förbättras med varje CG du gör, den är verkligen snyggt färglagd och tatueringarna smälter in snyggt med resten av figuren enligt mig.

 

Dock hade jag föreställt mig henne med annan färg på kläderna, mer åt det röd/rosa hållet, kollat på för mycket anime antar jag ^^;

 

Jo, min pojkvän gjorde samma notering, men enligt mig så ska det vara svart och vitt, sen blev det för trist så jag slängde in min favoritfärg grönt :)

Kul att någon tycker att jag förbättras, det känns inte som att jag gör framsteg alls, menmen...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Anatomin ser lite skum ut. Jag måste säga att du har gjort bättre bilder än så här. Men alla kan ju komma in i svacker eller hur?

Vilka av mina tidigare bilder har varit bättre? Det har säkert också varit det, men jag är bara nyfiken på vilka du tycker är bäst... B)

 

Själv tycker jag att Izzy med den här bilden har i stort sett kommit ur sin svacka.

Uuuh... jag har levt mitt liv i en svacka... ^.^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...