Darin_ Skrivet augusti 25, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 25, 2005 Jag har sett hela den här serien två gånger och jag älskar den. Karaktärernas humor är störtskön och guu äger ^^ Någon mer än mig som gillar den? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ikkari Skrivet augusti 25, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 25, 2005 hehe.. den är ski..=) har du sett bara sett Jungle wa itsumo Hare nochi Guu eller har du sett Deluxe och FINAL med? (52 sammalagt..) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darin_ Skrivet augusti 25, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 25, 2005 Jag har sett alla. Deluxe 1-6 och final 1-12 (1-6 då det är 2 i varje avsnitt). Ja de är helt underbara. Fast vissa avsnitt kan vara lite...tja, utomstående vilket jag inte tycker om. Jag kan inte minnas vilka, men jag minns att några var det. Jag tycker nog att det mysigaste avsnittet av alla är det när de tar skolbussen och åker och badar, hahaha ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LordMune Skrivet augusti 25, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 25, 2005 Guu är... bra. Postcount +1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Degskalle Skrivet augusti 26, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 26, 2005 Det som gör den serien sevärd är helt klart humorn. Att se den stackars grabben pinas av den underliga Guu är guld värt ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet augusti 30, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 30, 2005 Jag har precis sett klart 26avsnitts serien, väldigt skoj serie. Guu är en sådan karaktär som man bara måste älska! =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zjgameru Skrivet juni 14, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 14, 2006 Har nu själv charmats och blivit förälskad i den här serien. Helt klart sevärd. Nu har man äntligen fått en ny på favoritlistan. [återupplivning deluxe.. men jag använde ju sökfunktionen iallafall.] Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pixelgamer Skrivet juni 14, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 14, 2006 Hehe älskar denna serie, sjukt kul :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg