Hoppa till innehåll
Anime.se

((Fighter)) Artistic art -( 1 New pic 19/9 )-


Fighter
 Share

Rekommenderade inlägg

hey again... Boys and girls....this pic have taken 7-9 hours and killing me so long time.... You know i love this pic, becuse this pic have love and faith..it have something i like..((artistic)) but tell me if you like or not...It was hard to draw this pic in 7 or 9 hour... You tell me :P

 

http://www.deviantart.com/view/22929625/

 

--------------------------------------------------------------------------------------

NEW

 

from charaters in castlevania. and this project has taken ..just like 4-5 hour! .... is a portrait..

 

say if you like or hate it... yeah :)

 

http://www.deviantart.com/view/23109386/

 

 

OK!! har ar min nya bild ...sag vad ni tycker om den , e den bra eller inte >D.... pa svenska!... Ni Dar uppe! >:D[/url]

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Mycket tjusigt Fighter! Jag får starka Castlevainia vibbar av denna bilden. Kan förstå att det tog lång tid med alla detaljer på blomorna.

Ska jag komma med lite kritik är det att snubbens ögon inte är riktigt lika stora (något jag själv ofta har problem med när jag ritar ansikten rakt frammifrån). Det är sånt man inte ser själv, men prova att vända bilden horisontellt så ser du nog också.

Fler såna här bilder!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kanske är meningen.

 

Jag håller på med modelering i 3d nu och det största problemet jaghar när jag gör ett ansikte är att det blir exakt likadant på båda sidorna.

(orkar inte gör am hela grejen igen så jag kopierar bara den första ansiktshalvan.), så jag tycker inte att olika storlekar på ögon är något dåligt, om inte det ena är skitstort och det andra minimaliskt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kanske är meningen.

 

Jag håller på med modelering i 3d nu och det största problemet jaghar när jag gör ett ansikte är att det blir exakt likadant på båda sidorna.

(orkar inte gör am hela grejen igen så jag kopierar bara den första ansiktshalvan.), så jag tycker inte att olika storlekar på ögon är något dåligt, om inte det ena är skitstort och det andra minimaliskt.

 

Det är den vanligaste metoden när man gör vad som helst som ser likadant ut på båda sidor. Det är enklare att ändra efteråt än att bygga upp en ny ansiktshalva från gunden.

 

Fighter, som Psycho sade så känns det lite castlevania över bilden, som har bland de bästa concept teckningarna genom spelhistorien enligt mig. De finns mycket fina detaljer i bilden. Både på personen och blommorna. Verkligen fin bild. Bra jobbat.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är den vanligaste metoden när man gör vad som helst som ser likadant ut på båda sidor. Det är enklare att ändra efteråt än att bygga upp en ny ansiktshalva från gunden.

 

Jo, jag vet, det var bara det att jag är van vid att behöva ändra för att det inte ska se så lika ut, så jag tar det inte så alvarligt när något inte är precis lika, jag har ju tränat på att unvika det.

 

 

Fighter:

 

Det enda jag kan se på den senaste bilden är att näsan är lite platt på undersidan, resten är bra. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...