Hoppa till innehåll
Anime.se

Trailer till nya Hellsing animén


docster
 Share

Rekommenderade inlägg

050916_hellsing.jpgGeneon Entertainment har släppt en trailer till den kommande Hellsing OVA:n* som kommer ut i decembermånad i Japan. Av det lilla som trailern visar så kan man konstatera att animationerna är riktigt detaljerade och flyter på bra.

 

*Original Video Animation = Släpps direkt till video/DVD

- Direktlänk till trailer

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...
waho...(synd att jag inte kan se den nu..får ta det när jag har rebootat till win)

jag längtar till "forsättningen" på hellsing animen. kommer den släppas med engelsk sub eller måste vi vänta tills det kommer en amrikansk eller dylig version?

 

Det är inte en "fortsättning" utan serien börjar om från början, men till skillnad från första serien så kommer ova'n följa mangan mycket närmare. Det kommer att ta 3 år att färdigställa hela ova'n, varje manga volym kommer att delas upp i två 35min avsnitt så allt som allt kommer det bli 20 avsnitt (som sedan säljs som två avsnitt i varje dvd utgåva). Det verkar också som att dom tänker smyga in Dawn i ova'n :D Hellsing Ultimate kommer också med 16/9 och 5.1. Life is gooood!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 month later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 3 months later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

tyckte de var onödigt att skapa en ny tråd, men fy fan vad Ultimate Hellsing äger! såg nyss avsnitt två och jäklar vad grymt! det går fortfram men störtskön är avsnitten.

 

f.ö Siz00r så suger inte tv-serien, den är egentligen helt ok, men något osammanhängande speciellt ijämförelse med mangan som är skit bra.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...