Hoppa till innehåll
Anime.se

Manhwa?


GinGirl
 Share

Rekommenderade inlägg

Undrar om ni tänker göra en ny sektion för koreanska serier (Manhwa) om det är tillräckligt populärt eller så?

Jag vet att någon säkert kommer säga " Det här är en sida för JAPAN, inte Korea" eller något liknande.

Men om det inte bli så, ska man lägga trådar om Manhwa i manga avdelningen? :S Eller i Allmänt? :)

Bara en vänlig liten fråga. ^^'

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nja, tycker inte det skulle behövas, teckanrstilen är i stort sett identisk, historierna lika så, vi pratar nyansskillander mer här än olika begrepp. De blir ju inte bättre av att Koreanerna både importerar och exporterar serier med/till Japan heller. Sen så har vi ju lite administriva problem här också när inläggen hamnar fel. Vidare så är jag dock inte så där överväldigad av av aktiviteten i mangadelen av forumet och om vi skulle dela på det ytterligare så.. näää.

 

Håll dig till mangaavdelningen bara, det blir nog alldeles bäst så.

 

*Ior som tycker riktigt bra om en hel del koreanska allster.*

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jo, jag hålla med om att det behövs en ny sektion för det. Det är ju trots allt koreanska serier det handlar om, och ingenting annat.

Heter sektionen Manga, så vill jag ju läsa om manga och INGET annat.

 

Nå, annars går det ju att ändra titeln till Manga/Manhwa så är det lätt fixat.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...