FallenAngelII Skrivet november 8, 2005 Anmäl Share Skrivet november 8, 2005 http://www.zmanga.se/forum/viewtopic.php?t=4748 Ma-Con är ett animekonvent som hålls i Mariefred ganska snart. Gå till länken för att läsa mer. Jag är bara TV-spelsarrangör, så jag vet inte så mycket om konventet i sig. Alla frågor bör riktas till night_boy. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
joho Skrivet november 8, 2005 Anmäl Share Skrivet november 8, 2005 alla bör komma, så det blir lite drag! och så måste vi hindra Yuna från att vinna >:) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FallenAngelII Skrivet november 8, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet november 8, 2005 Jag kan ändå omöjligt vinna AMV-tävlingen, för jag ställer inte upp. Hinner inte få klart ett bidrag tills dess då jag inte ens börjat ännu. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
joho Skrivet november 8, 2005 Anmäl Share Skrivet november 8, 2005 äh, så säger du bara för att dom andra ska ge upp redan nu, sen kommer du dit med en OMG1337HAX AMV med nanoha och U17 <3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Caroibara Skrivet november 8, 2005 Anmäl Share Skrivet november 8, 2005 ;_; Varför måste alla konvent vara vid stockholmstrakten... Vill också kunna gå, men är för lång.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dancing Moon Skrivet november 8, 2005 Anmäl Share Skrivet november 8, 2005 De hade ju nyss J-pop con i Danmark Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Caroibara Skrivet november 9, 2005 Anmäl Share Skrivet november 9, 2005 De hade ju nyss J-pop con i Danmark Alla har kanske inte råd att hosta upp pengar för att ha råd att åka över sundet, och sedan är det ju resan till konventet också.. =/ men får åka dit nästa år iaf. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
b8q Skrivet november 9, 2005 Anmäl Share Skrivet november 9, 2005 De hade ju nyss J-pop con i Danmark Alla har kanske inte råd att hosta upp pengar för att ha råd att åka över sundet, och sedan är det ju resan till konventet också.. =/ men får åka dit nästa år iaf. Men ge dig, vad kostar lokaltågen från Skåne till Köpenhamn egentligen? Från Stockholm till Köpenhamn kostade biljetten 297 kr! (hem var det dock dyrare eftersom jag åkte på söndag). Det var en massa skåningar där, ni kanske kan ordna samåkning nästa år eller nåt? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dancing Moon Skrivet november 9, 2005 Anmäl Share Skrivet november 9, 2005 Öhh... Om du bor i Skåne och varken Stockholm eller Danmark passar får du la dra ihop ett eget konvent. Man kan inte få allt serverat på silverfat Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FallenAngelII Skrivet november 9, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet november 9, 2005 Sen finns Sista Minuten. Larben och co lyckades få en biljett Uppsala - Malmö för 147 kr för att de var ute i tid! Skåne (eller iaf söderSverige) har ju Westcon i januari. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet november 9, 2005 Anmäl Share Skrivet november 9, 2005 Inte så mycket jag har lust att se som de visar men det verkar ganska intressant ändå. Hur stora är lokalerna som det ska hållas i? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
b8q Skrivet november 9, 2005 Anmäl Share Skrivet november 9, 2005 Förresten, jag glömde ju nästan att Mangakai Lund nyligen anordnade Kodachi-con, inte sant? Så nog tusan finns det närliggande konvent för skåningar! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FallenAngelII Skrivet november 10, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet november 10, 2005 Animekonvent handlar om så mycket mer än att bara titta på anime. Säger man "Inte så mycket som jag vill se" som ett skäl till att inte gå kan man lika gärna stanna hemma och sluta klaga på att det finns så få animekonvent. Nej, faktiskt. Det finns ett par underbara människor som jag känner som ska på WestCon. Gå dit, du får det trevligt! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg