phreak Skrivet november 9, 2005 Anmäl Share Skrivet november 9, 2005 Hejsan allihopa. Jag blev medlem här för att jag hade hoppats att finna de största otakusarna samt de med mest kunskap... Finns det någon här som ser/sett Slam Dunk? Och kanske t.o.m vet vad intro-låten heter? Vad tycker ni annars? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet november 10, 2005 Anmäl Share Skrivet november 10, 2005 vilklen intro låt vild du ha av dom?? första heter iaf Kimi ga Suki da to Sakebitai och andra heter Anata Dake Mitsumeteru Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dragool Skrivet november 10, 2005 Anmäl Share Skrivet november 10, 2005 Ahh..Slam Dunk!. Det är en najs anime, det är inte mångar animer som sätter sig i skallen så mycket som den gjorde :D Första introlåten heter: "I want shout I love you" Andra heter: "Absolutely No one Will" Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet november 10, 2005 Anmäl Share Skrivet november 10, 2005 Var det inte den första som var Anatadake mitsumeteru? Jag har för mig att när jag började kolla på den hade de redan gått över till Kimiga suki dato, och att man alltid hörde jingeln från den första låten vid retaren för nästa avsnitt. Men jaja. Slam Dunk var en riktig höjdare när man såg på den, men inget som satte sig stenhårt för min del. Det var mest RIIBAAUUUUUNDOOO som jag kommer ihåg. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg