Hoppa till innehåll
Anime.se

Fråga om Neon Genesis Evangelion


Taro_kun84
 Share

Rekommenderade inlägg

Åter till ämnet jag tycker att NGE är en bra serie med både för och nackdelar som dom flesta serier har.. [...] Samnt så är det en serie som man antingen hatar eller älskar.

 

Det där var ganska motsägelsefullt. Jag menar, du verkar själv varken älska eller hata serien. :>

 

Hehe Jo jag hatar den inte men jag tycker inte den är ett mästerverk heller .. Samnt så näe mna typ är på sånna hära trådar och kolalr vad alla tycker om NGE så får man antingen höra * läsa* Den var värdelös, den var ett av guds första mirakell eller åt liknande. Så då drog den slut satsen typ att det är en sån serie, som man antingen älskar eller hatar. Sen att det finns speciela personer som mig som bara tycker att animen är en bra anime med Både för och nackdelar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tror faktiskt att Freiztan fattar precis vad du menar.

Det är du som inte förstår vad Freiztan menar. Freiztan menade inte att en Gundam Säd-diggare inte har någon talan. Han menade att det blotta faktum att personen använde en Gundam Säd-avatar var ganska talande. Talande på vilket sätt? undrar du kanske? Läs min jobbigt långa post ovanför.

 

I korta ordalag: "Gundam Säd-avatar = hyfsat stor sannoliket att det inte är Evangelion-målgrupp"

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...