Hoppa till innehåll
Anime.se

Gissa mangan

docster
 Share

Rekommenderade inlägg

Kanske lite för svårt? Här kommer nästa. Hint: Titta noga på killen på bilden. Mangatecknaren ifråga, som är väldigt känd, tecknar nästan alltid killarna på det här sättet.

ckSUTUNOv.jpg

(Ursäkta att bildstorleken blev lite stor...)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jadu, vem vet? Måste ha varit något sådant då det verkar ha passerat ganska fort, hon håller väl fortfarande på med Fushigi Yugi Genbu Kaiden?

Nix, den ligger på is. Hennes huvudprojekt är en serie i Shonen Champion och Sakura Gari skrivs vid sidan om i ett säsongsmagasin (dvs 4 nr/år).

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nix, den ligger på is. Hennes huvudprojekt är en serie i Shonen Champion och Sakura Gari skrivs vid sidan om i ett säsongsmagasin (dvs 4 nr/år).

D:

Tur att man inte har något emot shounen-ai då, hennes teckningar är verkligen väl lämpade för sådana serier också. Trots att jag föredrar den sedvanliga tjej+kille-shoujon.

CySPZlWTM.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tur att man inte har något emot shounen-ai då, hennes teckningar är verkligen väl lämpade för sådana serier också. Trots att jag föredrar den sedvanliga tjej+kille-shoujon.

Sakura Gari känns ganska ambitiös... Ska man läsa en shonen-ai i sitt liv så är den ett bra val. Fast den är inte särskilt sockersöt om man säger så.

Liten spoiler

Den innehåller åtminstone en våldtäktsscen. Fast det var väl inte mer än väntat, med tanke på hur vanligt det är med våldtäktsförsök i hennes tjejserier... :(
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Visst är det Onani Master Kurosawa.

(får man fråga varför man inte får fråga då?)

Liten spoiler
Den innehåller åtminstone en våldtäktsscen. Fast det var väl inte mer än väntat, med tanke på hur vanligt det är med våldtäktsförsök i hennes tjejserier... :(

Inte spoiler alls

:( är dock inte förvånad alls, känns som att man stöter på opassande sexscener i var och varannan manga oavsett genre "nu för tiden", förutom kanske shonen då.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Beror väl på hur extrem man är som person ;) Tycker själv att den är lagomt orginell på ett lite väl perverst vis :P

Tyckte det såg ut som Suzuka först men jag gissar ändå på Kimi no Iru Machi då jag inte känner igen karaktärerna.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter