Saya Skrivet mars 31, 2009 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2009 Ja det gör det, ändock är det fel svar. Ledtråd: Jag har lovordat denna serie förr. Ganska obskyr och därför endast delvis översatt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet mars 31, 2009 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2009 Vild gissning; Melty Blood? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet mars 31, 2009 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2009 Herr protagonist. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
My Skrivet mars 31, 2009 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2009 Jag känner vagt igen serien. Kan inte för mitt liv komma ihåg vad den hette bara... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet mars 31, 2009 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2009 Denna kanske hjälper. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet april 1, 2009 Anmäl Share Skrivet april 1, 2009 Inte mig iaf, men det kan ju vara för att jag med största sannolikhet inte läst denna manga. Avvaktar nog ett tag till. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
My Skrivet april 1, 2009 Anmäl Share Skrivet april 1, 2009 Aha... World End Fairytale >.< Hur kan man komma ihåg något efter så lång tid? :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet april 1, 2009 Anmäl Share Skrivet april 1, 2009 Aha... World End Fairytale >.< Japp! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
My Skrivet april 1, 2009 Anmäl Share Skrivet april 1, 2009 Här är min. En obskyr serie från en välkänd tecknare, som folk kanske kan känna igen på teckningsstilen... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
My Skrivet april 4, 2009 Anmäl Share Skrivet april 4, 2009 Kanske lite för svårt? Här kommer nästa. Hint: Titta noga på killen på bilden. Mangatecknaren ifråga, som är väldigt känd, tecknar nästan alltid killarna på det här sättet. (Ursäkta att bildstorleken blev lite stor...) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet april 4, 2009 Anmäl Share Skrivet april 4, 2009 Sakura Gari av Yu Watase. Tyckte väl att stilen var lite väl bekant. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
My Skrivet april 4, 2009 Anmäl Share Skrivet april 4, 2009 Rätt! Yu Watase fick ett ryck för nåt år sen, la ner sina shoujomangaserier och började rita Boys Love och shonenmanga. 40-årskris, kanske? ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet april 5, 2009 Anmäl Share Skrivet april 5, 2009 Jadu, vem vet? Måste ha varit något sådant då det verkar ha passerat ganska fort, hon håller väl fortfarande på med Fushigi Yugi Genbu Kaiden? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet april 5, 2009 Anmäl Share Skrivet april 5, 2009 Jag tänker direkt på Death Note, men något säger mig att det inte är så lätt ;p Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet april 5, 2009 Anmäl Share Skrivet april 5, 2009 Jag tänker direkt på Death Note, men något säger mig att det inte är så lätt ;p Råttor i fällan: 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
My Skrivet april 5, 2009 Anmäl Share Skrivet april 5, 2009 Jadu, vem vet? Måste ha varit något sådant då det verkar ha passerat ganska fort, hon håller väl fortfarande på med Fushigi Yugi Genbu Kaiden? Nix, den ligger på is. Hennes huvudprojekt är en serie i Shonen Champion och Sakura Gari skrivs vid sidan om i ett säsongsmagasin (dvs 4 nr/år). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet april 5, 2009 Anmäl Share Skrivet april 5, 2009 Nix, den ligger på is. Hennes huvudprojekt är en serie i Shonen Champion och Sakura Gari skrivs vid sidan om i ett säsongsmagasin (dvs 4 nr/år). D: Tur att man inte har något emot shounen-ai då, hennes teckningar är verkligen väl lämpade för sådana serier också. Trots att jag föredrar den sedvanliga tjej+kille-shoujon. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
My Skrivet april 5, 2009 Anmäl Share Skrivet april 5, 2009 Tur att man inte har något emot shounen-ai då, hennes teckningar är verkligen väl lämpade för sådana serier också. Trots att jag föredrar den sedvanliga tjej+kille-shoujon. Sakura Gari känns ganska ambitiös... Ska man läsa en shonen-ai i sitt liv så är den ett bra val. Fast den är inte särskilt sockersöt om man säger så. Liten spoiler Den innehåller åtminstone en våldtäktsscen. Fast det var väl inte mer än väntat, med tanke på hur vanligt det är med våldtäktsförsök i hennes tjejserier... :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet april 7, 2009 Anmäl Share Skrivet april 7, 2009 Onani Master Kurosawa? (Fråga inte varför) ;_; Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet april 8, 2009 Anmäl Share Skrivet april 8, 2009 Visst är det Onani Master Kurosawa. (får man fråga varför man inte får fråga då?) Liten spoiler Den innehåller åtminstone en våldtäktsscen. Fast det var väl inte mer än väntat, med tanke på hur vanligt det är med våldtäktsförsök i hennes tjejserier... :( Inte spoiler alls :( är dock inte förvånad alls, känns som att man stöter på opassande sexscener i var och varannan manga oavsett genre "nu för tiden", förutom kanske shonen då. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet april 8, 2009 Anmäl Share Skrivet april 8, 2009 (får man fråga varför man inte får fråga då?) Vet inte, den mangan var nog lite väl för extrem :P Next: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet april 8, 2009 Anmäl Share Skrivet april 8, 2009 Beror väl på hur extrem man är som person ;) Tycker själv att den är lagomt orginell på ett lite väl perverst vis :P Tyckte det såg ut som Suzuka först men jag gissar ändå på Kimi no Iru Machi då jag inte känner igen karaktärerna. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet april 8, 2009 Anmäl Share Skrivet april 8, 2009 Tyckte det såg ut som Suzuka först men jag gissar ändå på Kimi no Iru Machi då jag inte känner igen karaktärerna. Men! Din!!! :( Jag som hade laddat med en massa bilder för att få upp intresset för denna underbara manga ;_; Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet april 8, 2009 Anmäl Share Skrivet april 8, 2009 Nåja, INKOMMANDE PROPAGANDA! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gravskopan Skrivet april 8, 2009 Anmäl Share Skrivet april 8, 2009 Onani Master Kurosawa är min nya idol o/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg