NatteN Skrivet augusti 12, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 12, 2007 Eftersom ingen verkar ha sett att det är fritt fram så får jag väll lägga upp en bild för att återuppliva tråden. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NatteN Skrivet augusti 14, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 14, 2007 Ingen gissning? Trodde den skulle vara hyffsat enkel. Hur som helst, ny bild. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dancing Moon Skrivet augusti 14, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 14, 2007 ...Mumin the manga? Är nyfiken på vad det där kan vara för något Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
My Skrivet augusti 14, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 14, 2007 Jag har inte den blekaste aning om vad det kan vara, men den verkar hemskt söt. XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NatteN Skrivet augusti 14, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 14, 2007 Tro det eller ej, men det är INTE Mumin the manga xD Skämt å sido, sista bilden innan jag ger bort svaret kommer imorgon (mest troligt på eftermiddagen). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NatteN Skrivet augusti 15, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 15, 2007 Som utlovat, ny bild. Om ingen gissar rätt så kommer svaret imorgon. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
My Skrivet augusti 15, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 15, 2007 Teckningsstilen påminner om Yuji Iwahara, men jag har bara läst en serie av honom och känner inte igen någon av karaktärerna i den här. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NatteN Skrivet augusti 15, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 15, 2007 Teckningsstilen påminner om Yuji Iwahara, men jag har bara läst en serie av honom och känner inte igen någon av karaktärerna i den här. Du är på rätt spår. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
My Skrivet augusti 15, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 15, 2007 Jag kan tyvärr inte tyda vilken serie det kommer ifrån ... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fenrisar Skrivet augusti 16, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 16, 2007 jag skäms nästan...borde ha listat ut vilken det var för länge sedan...NekoTen Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NatteN Skrivet augusti 16, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 16, 2007 jag skäms nästan...borde ha listat ut vilken det var för länge sedan...NekoTen Grattis, din tur. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fenrisar Skrivet augusti 16, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 16, 2007 Då kör vi vidare med den här: ny bild imorrn om ingen tar den Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
My Skrivet augusti 16, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 16, 2007 jag skäms nästan...borde ha listat ut vilken det var för länge sedan...NekoTen Är den alltså skriven av Yuji Iwahara? Ny? Känner ej igen den nya bilden... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NatteN Skrivet augusti 16, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 16, 2007 jag skäms nästan...borde ha listat ut vilken det var för länge sedan...NekoTen Är den alltså skriven av Yuji Iwahara? Ny? Känner ej igen den nya bilden... http://www.mangaupdates.com/series.html?id=4441 Om du vill veta mer (vilket du nog vill ^^). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fenrisar Skrivet augusti 17, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 17, 2007 inga gissningar än så länge...ny bild, som inehåller lite ledtrådar Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NatteN Skrivet augusti 17, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 17, 2007 They, Too, Love? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fenrisar Skrivet augusti 17, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 17, 2007 Jajemän...visste inte att du läste den? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NatteN Skrivet augusti 17, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 17, 2007 Jajemän...visste inte att du läste den? Gör inte det heller. Men du ska inte underskatta lite sökande och en hel massa tur :P Hur som helst, ny bild. Borde vara enkel för dom som läser den. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fenrisar Skrivet augusti 17, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 17, 2007 nåt du gjort själv? o.O Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NatteN Skrivet augusti 17, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 17, 2007 nåt du gjort själv? o.O Inte det. Du tror jag kan rita så snyggt? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet augusti 17, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 17, 2007 Berserk Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bloodysakura Skrivet augusti 17, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 17, 2007 lol Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NatteN Skrivet augusti 17, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 17, 2007 Berserk Så sant så, din tur :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet augusti 17, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 17, 2007 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet augusti 17, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 17, 2007 Lilim kiss ^^ klart en av dom bästa Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg