svempa Skrivet december 4, 2005 AnmÀl Share Skrivet december 4, 2005 Har införskaffat en GC och funderar pÄ att importera spel, ett Naruto spel eftersom jag tycker serien Àr otroligt bra.  Nu undrar jag bara vilket? Ska jag köpa Naruto GNT 3 eller GNT 4? NÄgon som har testat 4:an, för jag har sökt lite varstans och hittar inget om det, med videos eller nÄgot sÄnt, sÄ om nÄgon har information sÄsom screenshots eller videos sÄ ge mig gÀrna lÀnken :D  Vad tycker Ni jag ska köpa? 3:an eller 4:an? Citat LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet december 4, 2005 AnmÀl Share Skrivet december 4, 2005 jag skulle nog köpt 4an eller vilket det senaste nu Àr :D men det Àr mest för att spelen ibland blir mer balanserade, snyggare och framför allt nya karaktÀrer + att alla dem gamla finns kvar Citat LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Genma Skrivet december 4, 2005 AnmÀl Share Skrivet december 4, 2005 Eftersom det fjÀrde spelet Àr helt nytt sÄ skulle jag satsa pÄ det om jag vore dig. Citat LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sajter More sharing options...
gutts Skrivet december 4, 2005 AnmÀl Share Skrivet december 4, 2005 satsa pÄ 4an.det Àr ungefÀr likadant som dom andra GNT spelen fast med mera personer att slÄss med Citat LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sajter More sharing options...
CyberSphere Skrivet december 5, 2005 AnmÀl Share Skrivet december 5, 2005 Jag har kört 4:an, och kan sÀga att du inte blir besviken om du skaffar det =). Citat LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sajter More sharing options...
akabane Skrivet december 5, 2005 AnmÀl Share Skrivet december 5, 2005 HÀr finns lite bilder. Citat LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sajter More sharing options...
svempa Skrivet december 9, 2005 Författare AnmÀl Share Skrivet december 9, 2005 Tackar sÄ ödmjukast för alla svar!  Ska köpa det sÄ fort jag fÄr pengar!  Tack igen!  (kan bara inte komma in pÄ bilderna :( nÄgon som vet nÄtt annat stÀlle?) Citat LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlÀgg