Hoppa till innehåll
Anime.se

Flying Shuriken - Något Förslag?


Davidlolbarn
 Share

Rekommenderade inlägg

  • Svar 64
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

Skitbra sida, men fortfarande layoutproblem. funkade fint tills jag kom till rutan "haha, klart jag kommer träffa alla i mitten". Där bryts "mönstret" om man säger så, jag blir osäker på vart jag ska ta vägen, till rutan under, eller den till vänster. Visserligen tänker man inte alls länge på det, men det lilla avbrottet gör att läsrytmen förstörs och man tappar sammanhanget. Annars är det skitbra.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skitbra sida, men fortfarande layoutproblem. funkade fint tills jag kom till rutan "haha, klart jag kommer träffa alla i mitten". Där bryts "mönstret" om man säger så, jag blir osäker på vart jag ska ta vägen, till rutan under, eller den till vänster. Visserligen tänker man inte alls länge på det, men det lilla avbrottet gör att läsrytmen förstörs och man tappar sammanhanget. Annars är det skitbra.

 

Jo, men du ska läsa den under för så läser man ju en manga asså där tycker jag iallafall inte jag har gjort fel:P men ja vet inte. men du ska iallafall till den lilla rutan under. =)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 5 weeks later...
  • 2 weeks later...

Jo ja har med tänkt på riddare o sånt :P Men ja gör la som du säjer Zaffe.. Jag gör en ny! > ) Mihihi Ska sitta hemma o "puttra" på en story nu :P Men isånna fall kommer det nog vara fantasy manga med alver o orcer(kanske) sånt och så har jag med ugglorna i den nya ^^, Har redan en huvud karaktär med fast det är en tjej=P Någon som har nått emot att ha en tjej som huvud karaktär? xD

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share


×
×
  • Skapa nytt...