Hoppa till innehåll
Anime.se

Flying Shuriken - Något Förslag?


Davidlolbarn
 Share

Rekommenderade inlägg

  • Svar 64
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

Wee, coolt. :P

 

Måste säga att det ser väldigt bra ut, jag gillar stilen.

 

En sak om Bisons högra vinge, borde den itne se ut som hans vänstra, det vore ju ganska logiskt om han lägger lika mycket tryck på dem för att "lyfta" sig i luften.

Om han inte bara tar i med den ena för att räta upp, han flyger ju lite snett, ser ut som om han just kom susande runt klippan i bakgrunden.

 

Sen så borde det vara tyngre skuggar på både bison och Gadwin, om man kollar på trädet uppe i hörnet så är ju det ganska mörkt i dess skugga, medan Bison knappt, om alls, skuggad.

 

I vilket fall som helst så är det en cool stil

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

A ja vet att Bisons högra vinge e lite konstig, men det var för en sak som ja inte orkar förklara här i forumet :P men trädet där uppe asså det är ganska långt ifrån dem o licksom de ska vara typ så för om något e nära solen o de e långt borta så blir det så, tycker iallafall inte att det är nått fel på trädet.. Men tack för kommentaren =)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Uppdaterad!

 

 

Sida 3 (Rutlinjerna blev lite hackiga kanske ^^)

 

Yaha, kunnde ha blitt klar förlänge säm men har inte varit så sugen på att rita o så men nu e jag det! För: Jag blir alltid sugen när ja har sätt nåra anime hehe, anars har man ingen inspiration.. o nu har ja typ 50 episoder att se av naruto! ehhehe

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Sheeeet va snyggt...... vill riva sönder för att jag är avundsjuk..... Nej men de e ju assnyggt skulle också vilja kunna göra sånna lanskap och rörelsefyllda bilder.... hoppas att den fortsätter. Förresten har du tänkt att göra en serie som du avslutar efter typ 15 sidor eller ska den vara lång (typ obestämt) ?

 

Gambatte!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share


×
×
  • Skapa nytt...