Hoppa till innehåll
Anime.se

orange range


tobiasu-sama
 Share

Rekommenderade inlägg

Orange Range är riktigt bra....ibland. Jag har lyssnat igenom album MusiQ & Natural av dom, och mitt helhets-intryck är att det är ett bra band, men det finns bättre som t.ex AKFG, troligen dock ett band som jag kommer att följa!

 

 

En annan kul grej som ni som har hört låten " City Boy" säkert har märkt. Det låter som om dom sjunger " Shitty Boy" XD

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

å tack för tipset på det andra bandet ska kolla upp dom senare...

 

Gör Det! De håller på att bli riktigt stora där borta i Japan nu! Om du inte har hört Asian Kung-Fu Generation ( AKFG) så är det dags att göra det snart XD

 

Min avatar föreställer dom också! XD

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 months later...
  • 1 year later...

Ruskigt skönt band. Det flesta låtar jag lyssnat på från dom är sköna.

Ika SUMMER går just nu för fullt ur mina högtalare. Kan passa på att ställa två frågor här då jag kanske inte kan hitta all info själv.

Hur länge har dom funnits och hur många album har dom släppt?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ruskigt skönt band. Det flesta låtar jag lyssnat på från dom är sköna.

Ika SUMMER går just nu för fullt ur mina högtalare. Kan passa på att ställa två frågor här då jag kanske inte kan hitta all info själv.

Hur länge har dom funnits och hur många album har dom släppt?

 

Wikipedia, one site that knows it all!

 

Hehe, hittade det själv innan också men tack ändå. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Orange Range är riktiga copycats. Det mesta de gör har beats och melodier som är snodda från andra artister, mest äldre verk. Men såklart är det ju ingen som vågar säga något de alla deras skrikande fangirls är en farlig folkmassa -.-'

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Orange Range är riktiga copycats. Det mesta de gör har beats och melodier som är snodda från andra artister, mest äldre verk. Men såklart är det ju ingen som vågar säga något de alla deras skrikande fangirls är en farlig folkmassa -.-'

Vilka snor inte idéer osv från andra nu förtiden? All får vi inspiration från någon/något och kan kanske bygga vidare på det för att göra det bättre och om det är nu så som du säger att dom har massa fangirls så skulle jag känna mig jävligt lyckad med det jag gjort ändå. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...