Hoppa till innehåll
Anime.se

Suzuka


Puhiceus
 Share

Rekommenderade inlägg

Såg just klart det sista avsnittet.

Bra serie med hyfsad story men jag får hela tiden känslan av att den är baserad på en manga.

Någon som vet något om det?

Såg också klart den idag :)

Ja, den är baserad på en manga som sträcker sig mycket längre än vad animen har täckt. Mangan har nyss blivit licenserat, animen vet jag inte något om, men det hittar man lätt.

 

Vad tyckte ni om animen? Själv hade jag hört talas om den förut, men började kolla på den för en vecka sen, vilken slutade att jag såg alla (då) 24 avsnitt på två dagar. Vet inte vad det är med den, men på något sätt känns alla karaktärer och deras handlingar otroligt mänskliga. Även om detta är en lågbudgetserie så tar den igen sig från dess otroligt fint skrivna story och karatärer. Denna serie har berört mig lika mycket som Kimi ga Nozomu Eien.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

denna serie är en av de få jag slutat kolla på efter ett par episoder, vanligt vis ser jag alltid klart på serier, ytterst sällsynt att jag slutar mitt i en.

Då ska du se klart på den. För mig tog det ca sju avsnitt innan jag blev komplett "hooked", speciellt efter avsnitt 6 :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

denna serie är en av de få jag slutat kolla på efter ett par episoder, vanligt vis ser jag alltid klart på serier, ytterst sällsynt att jag slutar mitt i en.

Då ska du se klart på den. För mig tog det ca sju avsnitt innan jag blev komplett "hooked", speciellt efter avsnitt 6 :)

 

såg typ till avsnitt 5-7 sen pallade jag inte mer, tyckte den var allmänt seg.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...