Hoppa till innehåll
Anime.se

Manga dokumentär på fredag i SVT 2


Taro_kun84
 Share

Rekommenderade inlägg

Tyckte att det hela reportaget var väldigt bra och intressant.

 

Det var också filmat och gjort på ett bra konstnärligt sett, vilket var ännu bättre som ungefär de flesta reportage som har någonting med Japan brukar vara.

 

Blev väldigt intresserad av mangan Vagabond jag med, måste införskaffa den inom kort.

Något bra kom ut ur detta i alla fall...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Var det nån som kännde igen de mangor som visades? Bortsett från Astro Boy, Pojken från Hiroshima.

 

Tycker att det vara bra att visa manga som är okänd för väst hellre än att visa Naruto och liknande.

 

Hittade Vagabond på Adlibris, bara att beställa tillsammans med alla andra manga volymer jag skall ha.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Måste säga att det var inte vad jag förväntade mig, men jag blev ändå positivt överaskad (blev dock störd av min syrra som klagade över att de inte visade något om DB)

Men de kunnde visat typ Naruto....

Men efteråt blev jag sugen på att läsa Vagabond :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja, jag blev positivt överraskad av dokumentären, fast jag brukar inte ha så höga förväntningar längre. Fast än en gång visade fransmännen att de är duktiga (min favoritdokumentär är fransk, tror jag i alla fall)

Den var väldigt intressant, även om jag inte blev intresserad av nån av de mangorna som visades.

 

Nån som vet varför fotograferna inte fick fotograferas?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Måste säga att det var inte vad jag förväntade mig, men jag blev ändå positivt överaskad (blev dock störd av min syrra som klagade över att de inte visade något om DB)

Men de kunnde visat typ Naruto....

Men efteråt blev jag sugen på att läsa Vagabond :)

Lite naruto visade dem. En cosplay av Kakashi :P

Blev också sugen på Vagabond :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...