Hoppa till innehåll
Anime.se

Konnichiwa, Anime.se!


Murray
 Share

Rekommenderade inlägg

Hejsan, folk på anime.se!

 

Jag vet inte hur ni introducerar er på detta forum så jag gör bara som jag är van vid på övriga communitys, dvs. skapa en tråd där jag ger ut en sammanfattning på intressen och sysselsättningar. Here we go!

 

Jag bor i Holmsund (nära Umeå), tycker om att spela de flesta spelgenrer med undantag från sportspel, sedan har jag stort intresse för bisarr humor som Sam & Max och Earth Worm Jim. Jag antar, för övrigt, att det är rätt trivialt eftersom jag registrerade på detta forum, men jag gillar även anime och manga. ;)

 

Anime-serier jag ser just nu är .hack//sign och Black Cat. Finns även andra jag borde se färdigt men som jag inte orkat se vidare på.

Anime-serier jag nyligen sett och tyckte var rätt bra är bland annat Jojo's Bizarre Adventures, Ah! My Goddess och Fullmetal Panic.

 

När det kommer till spelintressen, finns det ett spel som jag hade stort intresse för över en period som heter DanceDanceRevolution (DDR), men även om det var ett tag sedan jag spelade lika koncentrerat som jag gjorde då, så finner jag fortfarande ett smärre glödande intresse för spelet i fråga.

 

Spel som jag just nu spelar är Typing of the Dead, Call of Duty 2, Guilty Gear XX, och Kingdom Hearts. Jag tar dessutom en sväng genom Half-Life 2 någon gång då och då.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Share

×
×
  • Skapa nytt...