Denoskrivnasagan Skrivet februari 21, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 21, 2006 Finns det någon här som gillar musik? Bra musik! TYp KoRn, Slipknot , The strokes eller liknande? :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Murray Skrivet februari 22, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 22, 2006 Oh gawd! Du har hemsk musiksmak! Korn? Slipknot? De grupperna ligger på botten av min favoritlista. :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denoskrivnasagan Skrivet februari 22, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet februari 22, 2006 Oh gawd! Du har hemsk musiksmak! Korn? Slipknot? De grupperna ligger på botten av min favoritlista. :P Men snälla nån då...Vad lyssnar du då på? Darin kanske? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet februari 22, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 22, 2006 Oh gawd! Du har hemsk musiksmak! Korn? Slipknot? De grupperna ligger på botten av min favoritlista. :P Men snälla nån då...Vad lyssnar du då på? Darin kanske? Det där sista anser jag kunde utelämnats... nästan person angrepp ju! (inget illa menat mot såna som råkar gilla Darin) f.ö så håller jag med Murray. Och själv lyssnar jag på lite blandat, men om jag ska säga nåt mer exakt så är det nightwish, blandade anime OSTs, See-Saw och ibland lite techno. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet februari 22, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 22, 2006 Jag fattar inte varför folk kategoriserar in sig i olika musiksorter..... Jag lyssnar på alla genre som finns, även en del speedcore och death metal etc. etc. etc. Varför inte bara lyssna, skita i vem artisten är, så länge låten är bra? Varför ha fördomar och säga att den ena genren suger och den andra är bra.... Hoppas det börjar dyka upp lite mer människor som kan lyssna på det mesta. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denoskrivnasagan Skrivet februari 22, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet februari 22, 2006 Jag fattar inte varför folk kategoriserar in sig i olika musiksorter..... Jag lyssnar på alla genre som finns, även en del speedcore och death metal etc. etc. etc. Varför inte bara lyssna, skita i vem artisten är, så länge låten är bra? Varför ha fördomar och säga att den ena genren suger och den andra är bra.... Hoppas det börjar dyka upp lite mer människor som kan lyssna på det mesta. Klart det är bra att lyssna på det mesta..men det är ju kanske lättare att hitta samtalsämnan om den man pratar med har samma musiksmak. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet februari 22, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 22, 2006 Vad då? Är du ute efter att ragga folk eller? XD Skämt åsido... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arkeys Skrivet februari 22, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 22, 2006 The strokes är riktigt bra. *klappa* :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
akabane Skrivet februari 23, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 23, 2006 korn är bra fast deras nya album är väl inge vidare. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denoskrivnasagan Skrivet februari 23, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet februari 23, 2006 korn är bra fast deras nya album är väl inge vidare. Ja...Strokes är ruggit bra. Jag har hört att Korns nya är bra, men smaken är som baken. Däremot är Untouchables Jättebra.:D...Och nej. Jag är inte ute efter att ragga folk men en smart tanke..verkligen XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Genma Skrivet februari 23, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 23, 2006 Jag fattar inte varför folk kategoriserar in sig i olika musiksorter..... (...) Varför inte bara lyssna, skita i vem artisten är, så länge låten är bra? Varför ha fördomar och säga att den ena genren suger och den andra är bra....Jadu, för att folk har olika musiksmak helt enkelt. Själv föredrar jag popp/rockiga låtar som är mer eller mindre trallvänliga, samt datorspelsmusik. Dödsmetall och liknande genrer klarar jag inte av alls eftersom jag tycker att det låter alldeles för mycket och jag får huvudvärk av allt skrik. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg