Hoppa till innehåll
Anime.se

Musik?


Denoskrivnasagan
 Share

Rekommenderade inlägg

Oh gawd! Du har hemsk musiksmak! Korn? Slipknot? De grupperna ligger på botten av min favoritlista. :P

Men snälla nån då...Vad lyssnar du då på? Darin kanske?

 

Det där sista anser jag kunde utelämnats... nästan person angrepp ju! (inget illa menat mot såna som råkar gilla Darin)

f.ö så håller jag med Murray. Och själv lyssnar jag på lite blandat, men om jag ska säga nåt mer exakt så är det nightwish, blandade anime OSTs, See-Saw och ibland lite techno.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag fattar inte varför folk kategoriserar in sig i olika musiksorter..... Jag lyssnar på alla genre som finns, även en del speedcore och death metal etc. etc. etc. Varför inte bara lyssna, skita i vem artisten är, så länge låten är bra? Varför ha fördomar och säga att den ena genren suger och den andra är bra....

 

Hoppas det börjar dyka upp lite mer människor som kan lyssna på det mesta.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag fattar inte varför folk kategoriserar in sig i olika musiksorter..... Jag lyssnar på alla genre som finns, även en del speedcore och death metal etc. etc. etc. Varför inte bara lyssna, skita i vem artisten är, så länge låten är bra? Varför ha fördomar och säga att den ena genren suger och den andra är bra....

 

Hoppas det börjar dyka upp lite mer människor som kan lyssna på det mesta.

Klart det är bra att lyssna på det mesta..men det är ju kanske lättare att hitta samtalsämnan om den man pratar med har samma musiksmak.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag fattar inte varför folk kategoriserar in sig i olika musiksorter..... (...) Varför inte bara lyssna, skita i vem artisten är, så länge låten är bra? Varför ha fördomar och säga att den ena genren suger och den andra är bra....
Jadu, för att folk har olika musiksmak helt enkelt.

 

Själv föredrar jag popp/rockiga låtar som är mer eller mindre trallvänliga, samt datorspelsmusik. Dödsmetall och liknande genrer klarar jag inte av alls eftersom jag tycker att det låter alldeles för mycket och jag får huvudvärk av allt skrik.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...