Hoppa till innehåll
Anime.se

Honey and clover live action film


Orrin
 Share

Rekommenderade inlägg

Hittade det här trevliga http://chorus.shueisha.co.jp/ kolla på news delen. Vet inte själv vad jag ska säga om det här, gillar inte filmer själv varken om dom är animerade eller ej, men samtidigt så gillade jag verkligen Honey and clover så jag kommer nog att titta på den åtminstonde.

 

Var lite osäker på om jag skulle skapa den här tråden här eller under övrig japansk film, så om ni inte tycker den passar här så får ni gärna flytta den.

 

Edit: För er som inte kan så mycket japanska så kanske det här passar lite bättre.

top_ph.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det finns även rykten för att en Kanon remake är pågång men jag har inte lyckats hitta någon större sida med den informationen, bara den här bloggen http://www.henjinkutsu.net/. Uppenbarligen så ska informationen ha kommit från Tokyo Anime Fair, mer information kommer nog komma snart.

 

Ursäckta dubbelpostningen men jag måste ha råkat komma åt "citera" knappen när jag skulle trycka på "ändra".

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nämde Kanon 2006 i 'Anime 2006' tråden igår. Moonphase skrev om det i sin blogg.

Kommer göras av Kyoani (samma som gjorde Air serien och det finns nog ingen bättre lämpad studio). Det enda jag sett hittills är den här bilden som jämför Toies design med Kyoanis som kommer mycket närmare den ursprungliga.

kanoncompare6gu.th.jpgkanonspel8pt.th.jpg

Finns ett promoklipp på BS-is sida.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...