Hoppa till innehåll
Anime.se

internetbutiker inom EU


Kuroneko
 Share

Rekommenderade inlägg

Hej!!

 

Jag undrar om det finns någon som känner till några bra internetaffärer från länder som är med i EU.

 

Jag funderar på att/eller snarare ska beställa från USA när jag har pengar till det.

 

Men anledningen till att jag undrar om ni kan några inom EU är för att min morbror sa att man slipper betala skatt och moms i sådana fall.

 

Så tipsa på!!! :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 weeks later...
Hej!!

 

Jag undrar om det finns någon som känner till några bra internetaffärer från länder som är med i EU.

 

Jag funderar på att/eller snarare ska beställa från USA när jag har pengar till det.

 

Men anledningen till att jag undrar om ni kan några inom EU är för att min morbror sa att man slipper betala skatt och moms i sådana fall.

 

Så tipsa på!!! :P

 

om det är anime du ska ha så tycker jag du ska beställa från www.axelmusic.com deras lager ligger i danmark så det blir tullfritt sen har dom även fraktfritt :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tack för svaren men tyvärr är det inte anime och manga jag är ute efter i det här fallet.

 

Det jag vill ha är mercha...(hur det nu stavas) från Gravitation och helst One piece.

 

Jag har kollat länkarna som det tipsas om men one piece grejerna finns på USA sidorna och på nån tyskt sida där jag inte fattar nåt.

 

TAcksam för all hjälp jag kan få.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...