Hoppa till innehåll
Anime.se

GW, RFO eller D&D online


Himura
 Share

Rekommenderade inlägg

Gah, jag börjar faktiskt bli lite desperat nu, men vilket av dess 3 ska man välja?

Den som säger att jag ska spela WoW kan ju gå igen för det har jag lagt ner för mycket tid på.

Andra MMORPGs man har spelat är: Lineage2, DAoC och Ragnarök och dessa känner jag inte för att återvända till på väldigt länge.

 

så kan man få lite tips av er som äger något av spelen, positiva och negativa saker om spelet är något jag vill veta.

 

[EDIT] GuildWars, Rising Force Online och Dungeon and Dragons, lika bra att vara övertydlig med vilka spel jag menar

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har bara spelat Guild wars. Det är hyffsat kul, fokuset ligger på PVP, Är du inte inne på PVP är det inget för dig. En sak som är väldigt bra är att det är engångskostnad. DU behöver inte betala något för att spela det. Det ska även komma en expansion snart (ytterliggare en engångskostnad...) som ska öppna ännu mera PVP-möjligheter. Ibland har dom helger som man får testa på gratis. men det händer inte särskilt ofta.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har knarkat forum och läst som en liten idiot, jag tror det blir GW när plånboken är lite tjockare än vad den är. Det är PvP jag är ute efter utan en massa grind vilket det verkar vara i RFO ( testade betan där och det var ganska kul men nej tack till grind ala Lineage 2 ) och D&D Online verkar inte vara min stil när jag tog en närmare titt så det blir som sagt GW, tackar er som hjälpte mig

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...