Hoppa till innehåll
Anime.se

Tokko - Devils awakening (en del bilder, för modem-users)


Dread
 Share

Rekommenderade inlägg

dels för att mangan är avslutat (egentligen en bit innan animen slutar), sen tror jag inte den var en mega hit, har fått för mig det iaf. och tecknaren (f.ö. samma som gjort GTO) inte tänker eller har några planer på att köra vidare på den (tror den bara var ett slags test eller nåt).

 

Och alla vet ju hur det går när dem som animerar gör en serie/delar av en serie utan material...

 

*tittar snett mot Naruto och Bleach*

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

dels för att mangan är avslutat (egentligen en bit innan animen slutar), sen tror jag inte den var en mega hit, har fått för mig det iaf. och tecknaren (f.ö. samma som gjort GTO) inte tänker eller har några planer på att köra vidare på den (tror den bara var ett slags test eller nåt).

 

Och alla vet ju hur det går när dem som animerar gör en serie/delar av en serie utan material...

 

*tittar snett mot Naruto och Bleach*

 

Dom har material, men dom använder det bara inte. Screw mangan imo, för min del får dom gärna sluta med den och bara fortsätta med animen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag vet inte vad du menar med material, men ja menar iaf, manga, lightnovels, eller vanliga romaner. och något sådan har dem inte.

 

Edit: som jag skrev innan så skulle ja inte bli direkt ledsen ifall de kom en fortsättning, bara det att oddsen är emot det imo.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag vet inte vad du menar med material, men ja menar iaf, manga, lightnovels, eller vanliga romaner. och något sådan har dem inte.

 

Edit: som jag skrev innan så skulle ja inte bli direkt ledsen ifall de kom en fortsättning, bara det att oddsen är emot det imo.

 

Du sa ju att Bleach och Naruto håller på nu utan material, vilket verkligen inte är sant. Det är ju bara massa dåligt gjorda fillers(gäller åtminstone Naruto), när det faktiskt finns grymt intressant story som väntar i båda serierna som inte görs för att mangan är så äckligt seg och inte klarar att hålla tempot gentemot animen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är ju det dem gör, fillersen är då tack gode gud inte med i mangorna.

 

Fillers = animering utan material!

 

Ja det var ju det jag sa, men dom HAR material, dom använder det bara inte. >_>

 

Du sa ju att Bleach och Naruto håller på nu utan material, vilket verkligen inte är sant. Det är ju bara massa dåligt gjorda fillers(gäller åtminstone Naruto), när det faktiskt finns grymt intressant story som väntar i båda serierna som inte görs för att mangan är så äckligt seg och inte klarar att hålla tempot gentemot animen.

 

för mig så betyder det inte samma sak som jag skrev.

Däremot är det sant att dem har material som väntar på att användas, men det används inte nu, men det var inte vad du skrev först.

 

Om du läser mitt första inlägg angående det här ämnet, så skrev jag att Tokko inte har material...

och sen skrev jag hur det går när dem gör animering utan material, dvs bleach och naruto fillers, som är skit, och om man tänker lite längre så innebär det att Tokko, utan material också troligen blir skit...

 

jag skrev till och med "delar av en serie" i första inlägget... som syftar på fillersen i en serie.

 

nej nu e ja trött och irriterad (inte över detta), ursäkta i fall de lite aggressivt skrivet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...