JockeII Skrivet maj 15, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 15, 2006 Anser inte att denna är samma som "Anime 2006"-tråden då detta snarare är en liten uppdatering av hur många avsnitt dom kommit upp i och så. Dessa är dom jag skrivit upp på min "Skaffa-lista" som inte är klara: Disgaea Black Lagoon Tokko BLood+ .hack//roots Fate/stay night Juuousei a.k.a Jyu Oh Sei Strawberry Panic! Higurashi no Naku Koro ni Ergo Proxy Magikano Nana Så jag skulle vilja veta statusen av dom, alltså hur många avsnitt dom är på just nu och hur många avsnitt dom kommer ha. =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet maj 15, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 15, 2006 Ganska enkelt att hitta denna information om man söker lite. Hur som helst kan jag svara på två serier ^^ Ergo Proxy :: 9 avsnitt har släppts av totalt 23 Blood+ :: 29 avsnitt har släppts av totalt 52 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DB Skrivet maj 15, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 15, 2006 Kolla när det började (i min tråd, eller hos moonphase) sedan räknar du bara veckor. Så vitt jag vet var det endast serier som går på wowow som drabbats av semesterveckan som var nyligen. (iaf de jag följer) Antalet avsnitt är en annan sak. Kolla på animenewsnetwork, ann, moonphase (om du tycker det är roligt med japanska) eller en sida som heter animedatabase och har en väldigt informativ domän. (den är numer "illegal", därför svamlet) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet maj 15, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 15, 2006 Antalet avsnitt är en annan sak. Kolla på animenewsnetwork, ann, moonphase (om du tycker det är roligt med japanska) eller en sida som heter animedatabase och har en väldigt informativ domän. (den är numer "illegal", därför svamlet) Du är kryptiskt du ;), förresten ska inte I:et vara i fetstil också? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DB Skrivet maj 15, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 15, 2006 Jo, klart det ska vara så Edit: Sen tycker jag att ni kan göra undantag från den sidan. Nyttan som databas uppväger med råge närvaron av ett oanvändbart p2p protokoll. Jag är av åsikten att ladda ner med ed2k är mer utan av en bestraffning än något annat och ingenting en person med sunt förnuft utsätter sig för. Vill minnas att det tog tre veckor att få ner båda Gekiganger-avsnitten som var på 60 MB vardera. Inte ens ADV verkar heller bry sig, och det säger en hel del. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet maj 15, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet maj 15, 2006 True true, var lite lat av mig =P Ska kika närmare på detta så fort jag fått lite mat i kroppen :P Trevligt att Ergo Proxy blir på 23 avsnitt iallafall, verkar som dom flesta är 13avsnitts serier. =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Buffi Skrivet maj 15, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 15, 2006 Nana är på ep 6 av förmodligen hur många som hellst med tanke på hur segt det går framåt... Sen fattar jag inte hur du kan glömma en av dom få serier på senare år som faktiskt är BRA på riktigt. Melancholy of Haruhi Suzumiya som är på ep 6 också Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DB Skrivet maj 15, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 15, 2006 Melancholy of Haruhi Suzumiya som är på ep 6 också Avsnitt sju faktiskt. Det är rätt meningslöst att lista hur långt alla serier har gått eftersom det uppskattningsvist rör sig om 70-80 stycken och det dessutom ändras varje vecka. Då är det bättre att någon med för mycket fritid snickrar ihop ett script i php. Vissa serier har inte heller bekräftad längd då de annonseras ut. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet maj 15, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet maj 15, 2006 Nana är på ep 6 av förmodligen hur många som hellst med tanke på hur segt det går framåt... Sen fattar jag inte hur du kan glömma en av dom få serier på senare år som faktiskt är BRA på riktigt. Melancholy of Haruhi Suzumiya som är på ep 6 också Omgz har jag glömt av att skriva upp den, är också en dom jag ser fram emot mycket! Hade visst glömt att skriva upp School Rumble Ni Gakki med som jag till och med har i min sign att jag längtar till den är klar -.- Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg