micce Skrivet juli 17, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 17, 2006 som det står ovan så är jag på jakt efter en eller flera serier i samma stil som hellsing(som förövrigt bara finns 13 avsnitt av). för er som inte sett hellsing så är det alltså tal om en serie med MASSOR av våld i en fin blandning av det övernaturliga. jag är inte intresserad av någon serie med "humor" tack på förhand ps. fint forum Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dinskugga Skrivet juli 17, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 17, 2006 som det står ovan så är jag på jakt efter en eller flera serier i samma stil som hellsing(som förövrigt bara finns 13 avsnitt av). för er som inte sett hellsing så är det alltså tal om en serie med MASSOR av våld i en fin blandning av det övernaturliga. jag är inte intresserad av någon serie med "humor" tack på förhand ps. fint forum Blood+ Tokko elfen lied mkt bra serier allihopa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
micce Skrivet juli 17, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet juli 17, 2006 som det står ovan så är jag på jakt efter en eller flera serier i samma stil som hellsing(som förövrigt bara finns 13 avsnitt av). för er som inte sett hellsing så är det alltså tal om en serie med MASSOR av våld i en fin blandning av det övernaturliga. jag är inte intresserad av någon serie med "humor" tack på förhand ps. fint forum Blood+ Tokko elfen lied mkt bra serier allihopa tack för ett snabbt svar. om jag får besvära med en fråga till. en bra torrent sida för anime. för det verkar som boxtorrents ligger nere Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pixelgamer Skrivet juli 17, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 17, 2006 Japp de ligger nere, men det är emot forumreglerna att snacka om sånt så jag hänvisar glatt till Google. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
micce Skrivet juli 17, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet juli 17, 2006 Okej.. *pinsamt* jag ska försöka så gott det går på egen hand men alla förslag på serier uppskattas Mvh Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet juli 17, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 17, 2006 "Gantz", I suppose (blodigaste mangan ever... har inte sett animen, då ja anser mangan på de flesta håll aeger animen av samma serie)... "Ultimate Hellsing", och möjligen "tenjou tenge", tror iofs nån snart låser tråden och hänvisar till Ge mig tips om animé att se!. dread out. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet juli 21, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 21, 2006 Fortsätt diskussionen här: http://www.anime.se/forum/viewtopic.php?t=2746 *Låser* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg