Hoppa till innehåll
Anime.se

Svempa - Alive and Packin' Heat - NY 2/8 '06


svempa
 Share

Rekommenderade inlägg

Asch, jag tror att en hel del av att piloten skulle ha korta ben är en synvilla på grund av hans byxor och jacka. Det är vad jag tror.

Händerna är lite små på båda dina bilder. Jag tror att man brukar säga att en utsträckt hand ska nå ungefär från hakan och upp till hårfästet, och det gör min egen hand, så det kan nog stämma. ;)

 

Annars har du väldigt fina detaljer överallt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Eftersom du ber om det ;) Lova att du inte tycker att jag är för hård nu då B)

 

Jaja, hur som helst så tycker jag att det är bra färgval, de passar fint ihop färgerna, men, ta i lite mer med skuggorna. Vad jag kan se, så har du lyckats med att behålla en enda ljuskälla, vilket är väldigt bra. Men samtidigt kan man knappt se själva skuggningen. I ansiktet har du lite mer skugga, där tycker jag att det ser bra ut. Man ska aldrig vara rädd för att ta i. Får man kritik för att man har "övergjort" saker och ting, är det bara att ändra, bättre det än att det ser platt ut! :D

 

Eeh... förlåt igen om jag låter hård, jag tycker verkligen att du är duktig.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...