Hoppa till innehåll
Anime.se

Guild Wars fanart


CyberSphere
 Share

Rekommenderade inlägg

Hejsan folket! Detta ska föreställa min munk i GW. För den som undrar så är det 15k luxon armor (ska föreställa det iaf). Kritik är mycket välkommen, de "fel" som jag kan se just nu är:

-Halsen är något för lång (?)

-vänster öga sitter... för långt åt vänster =P

-tatueringarna på halsen ser väldigt mysko ut (JA, det är tatueringar! xD)

-pärlorna är något deformerade pga bristande tålamod..

 

 

adrielxd5.th.jpg

 

 

EDIT: Bestämde mig för att slänga upp en bild från spelet:

gpbna7.th.jpg

 

Dock så har hon en annan armor på den här bilden, och den är egentligen från ett annat tillfälle då jag skulle sälja svärdet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tycker att halsen är för kort jag.

 

Förutom det så gör tatueringarna att det ser ut som om hon har en krage på sig, men det var kanske det du menade med att de ser mysko ut.

 

Den högra "twisten" på halsen sitter längre upp och är mer böjd än den vänstra.

 

Tusch, tusch, tusch, tusch!!! Slår i bordet med knutna nävar, "three-year-old"-style.

 

Har inte kört något GW, har glott på brorsorna bara.

 

Kan du inte göra lite bilder när du slåss mot elaka monster? (Så mycket har jag sett :D.)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tusch, tusch, tusch, tusch!!! Slår i bordet med knutna nävar, "three-year-old"-style.

 

Vad ska jag använda då? (Helt ärligt! :O )

 

Kan du inte göra lite bilder när du slåss mot elaka monster? (Så mycket har jag sett :D.)

 

Haha, jag kan försöka =). Vilka ställen i GW-världen har du sett?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ögonen är en aning för simpla enligt mig. Jag ska inte klaga för mycket men ta och studera hur många tecknare gör när de ritar ögon, ibland skadar det inte att köra en redan ritat bild som referens för att lära sig rita ögon t.ex. Dock så ska jag inte säga att simpla ögon är fel, mestadels en smaksak bara.

 

På ögonen du har ritat så är formen lite ojämn (inte ögonfransarna). Oavsett om ögonen är mer utsträckta eller inte så har de mer eller mindre en rund eller oval form. Försök att göra det lite mer jämnt nästa gång. Sedan när det gäller glänset i ögonen; just under övre ögonlocket så är det svårt att få ljus att landa på ögat och det gör att det ser lite konstigt ut när du ritar glänseffekten som går in hela vägen. :)

 

(hoppas jag inte krånglar till det)

 

Sedan så skulle det inte skada med ögonbryn. :D

 

Det var bara ögonen som jag var lite kritisk på, allt annat ser bra ut. Jobba på. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nej, nej, du missförstår.

 

Det var menat på ett entusiastiskt sätt. :P

 

Mestadels spelarnas högborger och en massa sand- och stenöknar bebodda av monster, jag har som sagt inte spelat det själv utan bara glott ibland när jag har haft vägarna förbi min lillebrorsas skärm. Det ger en inte någon stor överblick. ;)

 

Jag tänkte att monstren verkar så pass udda och intressanta att det skulle vara skoj att se någon rita av dem.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ögonen är en aning för simpla enligt mig. Jag ska inte klaga för mycket men ta och studera hur många tecknare gör när de ritar ögon, ibland skadar det inte att köra en redan ritat bild som referens för att lära sig rita ögon t.ex. Dock så ska jag inte säga att simpla ögon är fel, mestadels en smaksak bara.

 

På ögonen du har ritat så är formen lite ojämn (inte ögonfransarna). Oavsett om ögonen är mer utsträckta eller inte så har de mer eller mindre en rund eller oval form. Försök att göra det lite mer jämnt nästa gång. Sedan när det gäller glänset i ögonen; just under övre ögonlocket så är det svårt att få ljus att landa på ögat och det gör att det ser lite konstigt ut när du ritar glänseffekten som går in hela vägen. :)

 

(hoppas jag inte krånglar till det)

 

Sedan så skulle det inte skada med ögonbryn. ;)

 

Det var bara ögonen som jag var lite kritisk på, allt annat ser bra ut. Jobba på. :)

 

Faktum är att jag faktiskt har hittat och kopierat ögonen från ett ställe.. kommer bara inte ihåg vartifrån :S. Vad gäller ögonfransar/jämnhet mm så hoppade jag den biten i tron att jag kunde fixa till det i openCanvas.. men det funkade ju inte xD.

 

Ska nog rita om båda ögonen och fixa till ojämnheter mm för hand redan idag :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

wei, GW fanart är alltid kul=) antar du kör i en luxon guild, pvpar du mycklet?finns en risk vi har mötts då^^

 

över til topic: enligt mej är bilden väldigt fin, har personligen inget emot o-detaljerade bilder(tänker på ögonen) hennes ögon ser lite konstiga ut dock, och vissa linjer skulle behövas fixas till. är sj ingen expert dock ritar som en 6:åring

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

wei, GW fanart är alltid kul=) antar du kör i en luxon guild, pvpar du mycklet?finns en risk vi har mötts då^^

 

Njaä, guilden byter efter behov av en viss typ av faction ;). PvPar gör jag typ... alltid =P. Jag är rank 5 (snart 6) och har en sisådär 400k balth faction. Ifall du vill köra ngt med mig så heter min munk Adriel The Light ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

det var en hel del mer en jag. Jag har i balthazar sammanlagt dragit ihop 107k, och är uppe i 90k kurzick. Min main char heter Eylen Coldfire, elementalist, men i regel har alla mina charakters coldfire som efternamn.

har inte mycket i fame, bara 2, min guild är liten och har inte kört mycket hall of heroes förövrigt^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...