Hoppa till innehåll
Anime.se

Mangakai i Nacka?


Millie
 Share

Är du intresserad av en mangakai i nacka?  

8 medlemmar har röstat

  1. 1. Är du intresserad av en mangakai i nacka?

    • JA
      4
    • Nej
      4


Rekommenderade inlägg

Kanske borde ställa frågan i "Föreningar/Konvent och evenemang" istället?

 

Skulle också vara intressant att veta mer. Vad jag förstått så vill ni öppna en filial till Mangakai. Vad är denna eventuella filials mål och vad för slags träffar skulle annordnas med vilken inriktning på aktiviteterna?

 

Sitta och snacka skit med kompisar? Titta på dajväks? spela TV-spel eller något liknande?

 

*Ior som inte riktigt vet var Kvarnholmen ligger.*

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag ska försöka besvara alla frågor så gått jag kan.

det vi hade planerat var att öppna en cirkel på mangakai i nacka, pga av att det fanns några stycken som gärna ville gå men tyckte att det var för långt att åka till täby.

det vi kommer att göra isåfall, om det blir av, är att helt enkelt titta på en massa anime i några timmar och dricka en massa cola=P och samtidigt träffa lite nya människor med samma intressen.

 

hur låter det? ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag glömde... :P

kvarnholmen hamnar man om man tar buss 402 ifrån slussen.

(tar ca 10 min)

 

Då är det inte så farligt, på min brorsa så lät det som att det tog längre tid (1h30min+-) ^^ men som det verkar nu så kommer det bara ta runt 40-50 min..

 

edit: kom på att jag måste lägga till ca 20min med buss till tåget där jag bor ^^' fast åker man in efter skolan så kan jag iaf glömma de extra 20 ;)

 

edit2: nu återstår bara vilka dagar och tider, kommer vi försöka komma fram till det gemensamt eller?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...

om allt går vägen kanske vi kan starta nästa vecka, (eller veckan därpå)vi planerar att ha det på torsdagar mellan kl 17:00- 21:00. man tar buss 402 från slussen och vi kommer märka vägen till byggnaden vi kommer vara i. (tar ca 2 min att gå från bussen) vi kommer ha försäljnig av cola!

 

vi kommer ha en test nu på fredag så jag kommer förmodligen kontakta mangakais styrelse i helgen om allt går vägen och skriva vidare info här.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tyvär kan vi inte starta visningen innan 17:30 pga av att vår vandrande dator är på körlektion och blir sen.

detta är något som bara är på den första visningen och vi kommer att försöka se till att det inte händer igen.

Ni får komma tidigare om ni vill (alltid kul att sitta och snacka anime).

igen välkomna!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

För alla som lätt går vilse och alla andra också, ursäkta förseningen, här kommer en vägbeskrivning ifrån busshållplatsen:

du har just tagit buss 402 och gått av vid kvarnholmen vänd dig mot tegelväggen och gå mot den, sväng vänster, gå ner för backen och gå in i dörren som ser åt höger(du är nu nere från backen=) en trappa upp till vänster (vi sätter upp pilar men dom kan regna bort)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

första mötet gick ganska bra, problem med starten bara.

däremot hade vi problem med dörren, den har kodlås och larmet sätter igång om man har den öppen för länge och därför kommer vi bara ha insläpp mellan 17:00- 18:00 (någon kommer springa fram och tillbaka och låsa upp) tills vi hittat en lösning. förhoppningsvis snart.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...

senaste nyheter!=)

här kommer en lösning på dörrproblemet...

vi har hittat en telefon, och vi kommer ha numret uppskrivet på en lapp på dörren så det är bara att ringa om man vill in, då kommer någon rusande och låser upp för er.

vi visar för närvarande rozen maiden, full metal alchemist, xxxHolic, bleach mm.

har nog inget mer att säga för tillfället :

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 month later...
  • 4 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...