Hoppa till innehåll
Anime.se

okänd anime


SonnythE
 Share

Rekommenderade inlägg

10-11 år sedan så gick det en amine på teve och jag kommer inte ihåg vad den heter men handlingen var ungefär att det var en fattig jordbrukare så blev en "biker" med svarta skäder och hade en svart jätte kool svävarhoj som kan for runt på, och han hade en ärkefiende som också åkte omkring på liknande hoj, jag tror att det var någontong med en "bihandling" om ett jätte stort träd som höll på att dö, ( representerade antagligen att dom onda höll på att ta över världen)

 

är det någon här på detta forum som vet vad den heter så skulle jag bli väldigt glad om ni kunde tala om det för mig!!!

 

PS hur många anime långfilmer finns det igentligen? DS

 

/S

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

OT: Tycker det nu är konstaterat att det är VÄLDIGT MÅNGA filmer, skulle vara trevligt om vi nu slapp vad jag vill kalla spammande och inriktade oss på att svara på hans huvudfråga.

 

Ursäkta mitt lilla icke moderator modererande(? hmm.. låter konstigt, men ändå inte)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...