Hoppa till innehåll
Anime.se

Vilken serie? =/


Seth
 Share

Rekommenderade inlägg

Såg ett avsnitt från en serie nyligt, men nu kommer jag inte alls ihåg vad den heter.

 

Den handlade om ett ung man, som skulle söka jobb som lärare. Det är en viss skola han inte kommer in på, pga att rektorn bara anställer kvinnor. Så han klär ut och utger sig för att vara en på skolan.

 

Soo, namnet? :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Lite smågullig anime ^^

 

Mjo, den verkar fin :) Säg även just din signatur, har du några kommentarer om Black Cat kanske? Sett något avsnitt, ska kanske ta upp serien snart :P

 

Tyckte den var riktigt bra faktiskt, hade inga jätteförväntningar på den eftersom det inte är en anime man hör så mycket om (jag har iallafall aldrig hört den nämnas :S ) men såg intresserat igenom hela! En hel del skrattillfällen! :)

 

Dock så är det vissa saker som var lite småkonstiga och inte hörde ihop tyckte jag, men det var inget man störde sig så jättemycket på. Det jag störde mig mest på var förstörandet av seriens romans pga det som hände, säger inget mer. ;)

Nöjd med slutet är jag också!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Lite smågullig anime ^^

 

Mjo, den verkar fin :) Säg även just din signatur, har du några kommentarer om Black Cat kanske? Sett något avsnitt, ska kanske ta upp serien snart :P

 

Tyckte den var riktigt bra faktiskt, hade inga jätteförväntningar på den eftersom det inte är en anime man hör så mycket om (jag har iallafall aldrig hört den nämnas :S ) men såg intresserat igenom hela! En hel del skrattillfällen! :)

 

Dock så är det vissa saker som var lite småkonstiga och inte hörde ihop tyckte jag, men det var inget man störde sig så jättemycket på. Det jag störde mig mest på var förstörandet av seriens romans pga det som hände, säger inget mer. ;)

Nöjd med slutet är jag också!

 

Ojj, det låter riktigt lovande :) Då lär den bli nästan serie man kollar igenom iaf. Taskigt det där med romansen, jag brukar gillar sånna delar av serier :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...