Hoppa till innehåll
Anime.se

Everquest 2 - Echoes of Faydwer


JockeII
 Share

Rekommenderade inlägg

Efter mycket velande bland olika MMORPG så blev det tillslut detta valet!

Echoes of Faydwer är den senaste expansionen som släpptes denna veckan, vilket är mycket lämpligt då det tillkom en ny ras, nytt startområde etc. så det finns säkert många som börjar om från början igen. Originalet+dom två andra expansionerna ingår även dom i packen så det är perfekt!

 

Dock så hade jag lite problem att få tag på det, finns typ bara på 3 internetbutiker vad jag sett, varav en inte har det i lager och var en relativt okänd butik, Megastore har bara 1 står det så det känns väldigt osäkert och Webhallen hade 2 kvar när jag beställde i morses, fick dock precis bekräftat att jag får det skickat idag så, och nu har dom uppdaterat till att 0 finns kvar, luuuucky! :)

 

http://www.webhallen.com/prod.php?id=63662

 

Synd dock att den lokala TV-spelsbutiken inte hade beställt in det så jag kunde börjat lira idag. :[

Tycker det är lite konstigt att så få tar in det när det just nu ändå är MMORPG's glansdagar och på grund av WoW så har många fått upp intresset för andra MMORPG med. Var i WoW som jag fick upp det stora intresset med, även fast jag spelat lite Ragnarök Online och en del Anarchy Online innan med!

 

Så, några på forumet som lirar detta trevliga spel? :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...