JockeII Skrivet november 16, 2006 Anmäl Share Skrivet november 16, 2006 Efter mycket velande bland olika MMORPG så blev det tillslut detta valet! Echoes of Faydwer är den senaste expansionen som släpptes denna veckan, vilket är mycket lämpligt då det tillkom en ny ras, nytt startområde etc. så det finns säkert många som börjar om från början igen. Originalet+dom två andra expansionerna ingår även dom i packen så det är perfekt! Dock så hade jag lite problem att få tag på det, finns typ bara på 3 internetbutiker vad jag sett, varav en inte har det i lager och var en relativt okänd butik, Megastore har bara 1 står det så det känns väldigt osäkert och Webhallen hade 2 kvar när jag beställde i morses, fick dock precis bekräftat att jag får det skickat idag så, och nu har dom uppdaterat till att 0 finns kvar, luuuucky! :) http://www.webhallen.com/prod.php?id=63662 Synd dock att den lokala TV-spelsbutiken inte hade beställt in det så jag kunde börjat lira idag. :[ Tycker det är lite konstigt att så få tar in det när det just nu ändå är MMORPG's glansdagar och på grund av WoW så har många fått upp intresset för andra MMORPG med. Var i WoW som jag fick upp det stora intresset med, även fast jag spelat lite Ragnarök Online och en del Anarchy Online innan med! Så, några på forumet som lirar detta trevliga spel? :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet november 17, 2006 Anmäl Share Skrivet november 17, 2006 Ajajaj, vilket misstag du gjorde. Bara 7 dagar innan Phantasy Star Universe släpps (24:e november). Jaja, gjort är gjort, du får ha det så kul i everquest-världen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet november 17, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet november 17, 2006 Nja det vet jag inte, jag är inte mycket för sci-fi! Spelade dock en del Phantasy Star till Dreamcast och det var riktigt kul, men kommer nog gilla EQ2 bättre. :) Och för den delen så kan jag köpa PSO med om det skulle vara så. :> Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet november 18, 2006 Anmäl Share Skrivet november 18, 2006 Bra. Du är med andra ord inte helt förlorad :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg