Cthugha Skrivet november 17, 2006 Anmäl Share Skrivet november 17, 2006 Hej! Jag är helt ny här på forumet :) Kollade runt lite men kunde inte hitta denna info så jag ställer en fråga istället... Vet någon var man kan hitta animé/manga inspirerade tyger, tapeter eller tavlor? Jag har just flyttat och funderar på att fixa något nytt att ha på väggarna ;) En ram som man klär med tyg är snyggt, särskilt om man sätter några sådana i bredd etc. Tack på förhand! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet november 18, 2006 Anmäl Share Skrivet november 18, 2006 Kikat i http://www.anime.se/forum/viewtopic.php?t=2908 ? Dom borde ha lite där iallafall. :O Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dragonhf Skrivet januari 15, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 15, 2007 -inlägg raderat- Aja baja, både "hijacking" av tråd och skamlös reklam. Det räcker med en tråd för det. //Denny Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bloodysakura Skrivet januari 15, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 15, 2007 -inlägg raderat- Aja baja, både "hijacking" av tråd och skamlös reklam. Det räcker med en tråd för det. //Denny Feel the wrath of Denny! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Timotei Skrivet januari 15, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 15, 2007 Annars kan du alltid springa till något stort varuhus och kolla på ställen som säljer tavlor, tyg och annat i den stilen fast det kan hända att dem inte har så mycket eller alls. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg