Hoppa till innehåll
Anime.se

Bleach Movie

wikked
 Share

Rekommenderade inlägg

Jag satt och sökte på example.com på bleach och fann att det kommer bleach som film :)

Lite info:

11108.jpg

Title: Gekijouban Bleach: Memories of Nobody

Synonym: Bleach Movie

Type: Movie

Parts: 1

Year: 16.12.2006

Companies: Dentsu, Shueisha, Studio Pierrot, TOHO, TV Tokyo

URL: http://www.bleach-movie.com/

Relations:

parent story: Bleach

Lagom till jul :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Underbart! Får hoppas att den hinner bli subbad innan jul med. ;)

Ja det får vi Hoppas, subbning tar väl nån dag å göra :P för japaner allefall :P

Tar nog lite mer, översättningarna tar väl inte mer än 1-2 på sin höjd 3 dagar med den takt fansubbare gör det, men sen ska allt timas, kareoke ska göras och timas och mycket mycket annat, så för en film som dom inte har någon mall till innan en vecka minst skulle jag tro.

Det är ju inte direkt deras jobb att göra fansubs(även fast man misstänker att en hel del är arbetslösa ;) ), och att dom kan släppa Bleach och Naruto avsnitt dagen efter sändningen är för att det mesta är klart för intro etc och det är bara översättning och timing som ska göras för ~20 min animering. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Underbart! Får hoppas att den hinner bli subbad innan jul med. ;)

Ja det får vi Hoppas, subbning tar väl nån dag å göra :P för japaner allefall :P

Tar nog lite mer, översättningarna tar väl inte mer än 1-2 på sin höjd 3 dagar med den takt fansubbare gör det, men sen ska allt timas, kareoke ska göras och timas och mycket mycket annat, så för en film som dom inte har någon mall till innan en vecka minst skulle jag tro.

Det är ju inte direkt deras jobb att göra fansubs(även fast man misstänker att en hel del är arbetslösa ;) ), och att dom kan släppa Bleach och Naruto avsnitt dagen efter sändningen är för att det mesta är klart för intro etc och det är bara översättning och timing som ska göras för ~20 min animering. :)

själva arbetet med en film kanske är "snabbt" men hittills har filmer visat sig sega att släppas fansubbade, många har över en månad release så vi får garanterat snällt vänta till nästa år :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter