Pew Pew Skrivet januari 11, 2007 AnmÀl Share Skrivet januari 11, 2007 ja, jag vet att den Àr sydkoreansk sÄ den kanske inte hör hit. men den verkar ganska intressant enligt mig. det lilla jag sett genom trailers Àr vÀldigt vÀlgjort. visst, det kanske Àr lite av det amerikanska godzilla eller jurassic park stuket, men den underhÄller nog.  vad tror ni? och vet ni mer om regissören eller skÄdespelarna?  imdb trailers  Citat LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet januari 11, 2007 AnmÀl Share Skrivet januari 11, 2007 Verkar riktigt grym! Drar hem den nu. (: Citat LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet januari 11, 2007 AnmÀl Share Skrivet januari 11, 2007 NÀr man ser Weta och TheOrphanage nÀmnas i trailer credits sÄ kan man ju inte annat Àn förvÀnta sig en grym film. :D Citat LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Kaishen Skrivet januari 11, 2007 AnmÀl Share Skrivet januari 11, 2007 Ja,jag har sett den och den Àr helt underbar...Rekommenderas!   Det kanske inte Àr den bÀsta "monster" filmen du har sett,men den Àr fortfarande mycket bra. Citat LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Sneakan Skrivet januari 11, 2007 AnmÀl Share Skrivet januari 11, 2007 Den sÄg scary ut xD Citat LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet januari 15, 2007 AnmÀl Share Skrivet januari 15, 2007 Tbh sÄ var den skittrÄkig. :/ Inte monsterfilm nÄgonstans imo, och verkligen inte nÄgon skrÀck nÀr dom introducerar monster i dom första 10 minuterna typ.  KÀndes som den försökte förmedla nÄgot budskap, men det framgick inte bra. AllmÀnt mysko. >_> Citat LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sajter More sharing options...
docster Skrivet januari 15, 2007 AnmĂ€l Share Skrivet januari 15, 2007 Riktigt riktigt bra film, jag o mina polare garvade hejdlöst Ă„t den bisarra humorn. Ălskar ocksĂ„ hur monstret inte var fullt evolutionerad, snubblade och höll pĂ„. Citat LĂ€nk till kommentar Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet januari 16, 2007 AnmÀl Share Skrivet januari 16, 2007 Finns denna film med subs, eller bara fansubs? Citat LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlÀgg