Hoppa till innehåll
Anime.se

yaoi och boys love


ny_börjare
 Share

Rekommenderade inlägg

hej

 

undrar bara hur många här som läser yaoi och ni har ni några bra tips på manga samt anime.vet en del inte gilar yaoi specielt killar men dom jag har läst har varit kanon då dom är extremt mycket romantiskare och bättre handling än vanlig manga anime.dena tråd är som sakt till för att jag skulle vilja veta hur många här som gillar yaoi samt om det finns någon som har tips på bra yaoi

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag vill inte ha yuri, jag vill ha snygga killar och rumpsex!

 

Zetsuai 1989 och Zetsuai Bronze tycker jag är väldigt bra. Ganska mörka och blodiga, särskilt mangan. Hinkvis med angst, men väldigt romantisk också på sina ställen

gifta.jpg

 

Det där är semen från UGH (Under Ground Hotel) som är väldigt het och väldigt mycket fängelsesex

ugh.jpg

 

Mer UGH, för att den är så snygg XD

ugh_kiss.jpg

 

Kazuma Kodoka är rätt bra också, även om hon har en ganska enkel stil. Min favorit av hennes serier är klassikern Kizuna, men den här bilden är från Kusatta Kyounshi no Houteishiki

kknh.jpg

 

Ai no Kusabi är bäst (nästan) Andra bra serier med mer eller mindre shounen-ai innehåll är: Petshop of Horrors, Tokyo Babylon (också bäst!) och X och FAKE (komedi).

 

En serie att undvika är Enzai för den var så ful att det inte är sant. Blä

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag startade dena tråden för att jag gillar yaoi och det är en stor skillnad mellan yaoi och yuri .tycker bättre om yaoi i och med jag startade en tråd om det är inte så förtjust i yuri vet inte vadför men det är inte min grej har loööat in lite av det men vblev bara utråkad av det

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...