Hoppa till innehåll
Anime.se

Mitt band


Xinferis
 Share

Rekommenderade inlägg

Ni var rätt bra faktist tycker jag :D

 

Testa min brors band tror du kommer gilla dom...

http://www.myspace.com/slodust

 

Otroligt bra! Gillar hans softa röst med det hårda! Först trodde jag att det skulle vara mer Slipknot som jag har lite svårt för, men jävlar det är svin bra! Det är lite Slipknot, men hans röst ändrar totalt allt. Klart värt att köpa skiva + adda dom som vänner.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tyckte om båda;D jävla asså. Visste inte Sverige va så fyllt av dålda talanger ;D

 

Man tackar och tackar genom dom andra medlemmarna.

 

men ditt band var inte heller alls dåligt, inte riktigt min typ av musik, men ändå riktigt bra.

 

Man tackar här med. Jovisst, man kan ju inte digga allt.

 

Idag blir det konsert: Haunted spelar inne i stan (Örebro) och då ska hela gänget in. Jag missa ju dom på Hultsfred för två år sen så nu ska jag banne mig se dom! Så jag tror jag måste sova snart om jag ska upp och dricka öl, men lite mer anime skadar aldrig. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Idag blir det konsert: Haunted spelar inne i stan (Örebro) och då ska hela gänget in. Jag missa ju dom på Hultsfred för två år sen så nu ska jag banne mig se dom! Så jag tror jag måste sova snart om jag ska upp och dricka öl, men lite mer anime skadar aldrig. :P

 

ska in på haunted me men har ingen biljett så ha inte me för många kompisar

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...