Hoppa till innehåll
Anime.se

Avsnitten före Starzinger/Spaceketeers ?


nysa81
 Share

Rekommenderade inlägg

Tjoho

 

Läste någonstans att det finns avsnitt före de Starzinger som är släppta i Sverige?

Heter de kanske Sci-Bots elelr Spaceketeers?

 

Vad är detta, vars får man tag i dem, någon som har lite historia om detta elle rnågon som kanske kan berätta mer?`

 

/nysa

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Den svenska del jag har (1-6) utspelar sig efter själva förgrunden där de träffas och skaffar vapen (om det finnes en sån del...) i vilket fall som helst.

Prinsessan Aurora har av Dr. Kitty fått i uppdrag att återvända till "den stora planeten" och för att försöka rädda planeten och hela galaxen. Under sin färd mot målet träffar hon tre stjärnriddare, som bestämmer sig att slå följe med henne. Var och en av riddarna har varierande utrusting och förmågor vilket gör dem unika.

 

Under sin resa med skeppet "rymddrottningen" träffar de på motstånd i form av monster som från början var fredliga planetinvånare, men blev förvandlade av den onda inkräktaren. Det är inte tillåtet att döda monstren, eftersom att prinsessan kan förvandla dem tillbaka till deras rätta jag.

 

Alltså ja det börjar mitt i den serien. Vilket fall som helst är den svenska versionen inte rekomenderad då den dubbade seriöst inte uppfyller dig med känslan av att det är proffsigt gjort. 2/5 bara för att det är dåligt gjort av rösterna.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

uscha uscha.

Jag som tycker rösterna i den svenska dubben är så trevliga.

Tycker att de är mycket bättre än alla som har kommit på senare år (All "skit" som går på tv för barnen).

 

Det är synd att man inte har kvar en fungerande VHS så man kan titta igenom den gammla klassikern

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...