Sanny Skrivet april 5, 2007 Anmäl Share Skrivet april 5, 2007 Gjorde denna för en på deviantart, låt se vad ni tycker. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidlolbarn Skrivet april 5, 2007 Anmäl Share Skrivet april 5, 2007 jävligt cool faktiskt :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet april 5, 2007 Anmäl Share Skrivet april 5, 2007 jävligt cool faktiskt :) håller med, det enda som ser lite märkligt ut är pistolen och delar av manteln. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sanny Skrivet april 5, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet april 5, 2007 håller med, det enda som ser lite märkligt ut är pistolen och delar av manteln. som vad? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet april 5, 2007 Anmäl Share Skrivet april 5, 2007 tycker att jag avundar din mantel-ritar-teknik! :3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet april 6, 2007 Anmäl Share Skrivet april 6, 2007 håller med, det enda som ser lite märkligt ut är pistolen och delar av manteln. som vad? Manteln, det in ringade området ovan, iofs så kanske det bara e jag som reagerar konstigt... och sen pistolen mest för att den inte håller samma kvalitet som övriga bilden, eller det känns som det iaf. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sneakan Skrivet april 6, 2007 Anmäl Share Skrivet april 6, 2007 Nice bild:D riktigt fräck Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sanny Skrivet april 6, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet april 6, 2007 Manteln, det in ringade området ovan, iofs så kanske det bara e jag som reagerar konstigt... och sen pistolen mest för att den inte håller samma kvalitet som övriga bilden, eller det känns som det iaf. ahh jag ser... ska se om man kan justera de, o fixa andra saker på den när man är i farten. och nu är de klart Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet april 16, 2007 Anmäl Share Skrivet april 16, 2007 Noooooes! Manteln var ju mycket snyggare i första versionen! Grymt snygga veck och skuggning. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soleher Skrivet april 16, 2007 Anmäl Share Skrivet april 16, 2007 Mycket fin :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidlolbarn Skrivet april 25, 2007 Anmäl Share Skrivet april 25, 2007 Noooooes! Manteln var ju mycket snyggare i första versionen! Grymt snygga veck och skuggning. Håller med. : ) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg