Hoppa till innehåll
Anime.se

Anime sida


Dieselmos
 Share

Rekommenderade inlägg

Timotei har redan påpekat vad reglerna säger angående reklam för sidor. Visserligen är situationen något annorlunda eftersom du samtidigt är ute efter feedback. Clever boy. ^^

 

Om själva sidan vet jag inte riktigt vad jag ska säga. Jag var bara inne och slängde ett getöga på den, men den ser i varje fall inte ut att vara så oseriös som många andra sidor som poppar upp i etern nuförtiden är. Vad som fick mig att trycka på "tillbakaknappen" var dock faktumet att man direkt möts av karaktärer från Bleach och Naruto på huvudsidan. Det är nog inte bara jag som får dåliga vibbar av det, men om man ser till mest nerladdade episoderna varje vecka så antar jag att det kanske är just det som drar dit folk. :rolleyes:

 

Ha det gött och lycka till med din sida. Hoppas att du får dit vettigt folk och slipper "burk-skinka". ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Den ser helt ok ut, men vad hände egentligen med Gonaruto? =P

 

Tja Cybersphere :D du va moderator på gonaruto va ? Du får bli de på animefyllo om du vill.

 

Vi funderar på att byta namn också. :rolleyes:

 

Angående Gonaruto så stängde jag först ner sidan för jag väntade på en ny version av systemet sidan byggde på. Jag trodde (enligt deras sida) att den skulle släppas snart... men så blev det inte.

 

Sen har jag haft lite irl problems som jag prioritera först.

 

Det tog ett år innan den nya versionen kom ut och jag hade köpt ett nytt webhotell för 1000 kr som jag aldrig använde ..

naruto.se hade ju fått upp sin sida också så jag tänkte att alla hade dragit dit istället.

Sen tappa jag lusten, jag kommer inte ihåg riktigt men nått sånt.

 

 

Men jag tycker det är kul att driva en hemsida så jag startade animefyllo.se som inte bara handlar om naruto utan alla anime serier ;)

 

Sen om man tittar på anime.se så har dem ju nästan bara ett forum och jag vill försöka få in mer än det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...