Solmogen Skrivet augusti 27, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 27, 2007 Som rubriken säger letar jag efter ett Snes Beat'em Up/Action det ända jag kommer ihåg är att man är i medeltiden och man kan välja på 2 gubbar, en med ett stort svärd och en annan jag inte kommer ihåg. Jag vet att det är väldigt lite att gå på men man kan ju alltid hoppas =) PS inte Knights of the round Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet augusti 27, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 27, 2007 Låter som Golden Axe, men jag vet inte om det fanns till SNES. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Solmogen Skrivet augusti 27, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 27, 2007 Låter som Golden Axe, men jag vet inte om det fanns till SNES. Nopp inte det men tack ändå =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg