Hoppa till innehåll
Anime.se

Lucky star OST


DistantHowl
 Share

Rekommenderade inlägg

  • 1 year later...

Jag laddade ner den och konatas signatur på -------- :P

om du gillar soundtracket men tycker att den skulle behöva lite mer ös föreslår jag RedaliCE remix på den. Version 1 eller 2. Båda går att hitta på -------- (laglig nedladdning) och -------- (också laglig där)

 

OST är inte lagligt btw på dom flesta hemsidorna ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag laddade ner den och konatas signatur på -------- :P

om du gillar soundtracket men tycker att den skulle behöva lite mer ös föreslår jag RedaliCE remix på den. Version 1 eller 2. Båda går att hitta på -------- (laglig nedladdning) och -------- (också laglig där)

 

OST är inte lagligt btw på dom flesta hemsidorna ;)

Nej, ingen av de källorna du uppgav är på något sätt lagliga. De erbjuder nedladdning av upphovsrättsskyddad musik, vilket i dagsläget inte är lagligt.

Läs igenom våra forumsregler, speciellt punkt 1.F som du godkände när du registrerade dig här på forumet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Att dom källorna missbrukar är ju inte mitt fel T_T där finns fortfarande lagliga nedladdningar, man måste ju kunna sprida sina filer utan upphovsrätt fritt, därför finns sådana program :sleep: sjukt konstigt att ni censurerar när jag skriver, försöker bara hjälpa till på ett 100% lagligt sätt!

 

Vissa användare lägger upp olagliga filer på Limewire, Piratebay, uTorrent, Rapidshare etc men jag måste ju kunna diskutera det som är lagligt? ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag sa inte att källorna va lagliga.. om du uppfattade det så så var det inte det jag menade ^^ det jag menar att just de filerna är ok. Det är redalice som har upphovsrätt för sina versioner och de är därför fria för nedladdning.

Det är inte så det fungerar. Man kan inte använda något som någon annan har upphovsrätt för, som grund för ett eget verk. (Det är en gradskillnad, men remixlåtar uppnår inte tillräcklig så kallad "verkshöjd".)

 

Det som censureras är länkar till sidor där filer tillgängliggjorts utan tillåtelse från sina respektive upphovsrättsägare. Det är inte nödvändigtvis olagligt att länka till sådana sidor, men vi tillåter det inte enligt reglerna.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...