Hoppa till innehåll
Anime.se

Ghost Hound


Blå
 Share

Rekommenderade inlägg

Ghost Hound 14

Gah! igen så är det ett spännande avsnitt. Visserligen var början på avsnittet sisådär med massa info om Härskaren över en värld. Men det tog sig och avsnittet var ändå riktigt bra.

 

Miyako = Tarou's syster? Verkar som de har något ihopp. Sen att den gammla tanten dog också var inte riktigt väntat. Att hon skulle dö så. Trodde inte att de skulle bjuda på två saker så där i ett avsnitt. Först som sagt under samtalet när Miyako skriker till och pratar de där orden igen. Aja, nästa avsnitt blir nog inte sämre. Eller vad tror du Ros?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ghost Hound - 14

Jodå Blå, avsnittet var riktigt bra och jag tror att nästa blir bra det med. Det börjar som sagt hända en del saker nu och det mesta verkar kretsa kring Miyako... något som jag inte kommer klaga på. Frågan är vad som är kopplingen mellan Tarou och Miyako. Jag har svårt att komma på ett scenario där hon skulle kunna vara hans äldre syster, men att systern har något med det hela att göra känns ganska säkert vid det här laget. Egentligen är det svårt att spekulera eftersom temat är "supernatural", men det ska bli intressant att se hur allt hänger ihop.

 

Det är så skönt att det inte är en adaption av något, utan en originell historia. På något sätt blir jag alltid dyster när jag ser något som verkar bra, bara för att sedan upptäcka att källmaterialet är långt ifrån klart. 8 avsnitt kvar nu bara, så att mystiken tätnar i samma takt som ny information läggs fram är nog något vi kan räkna med från och med nu.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...