Hoppa till innehåll
Anime.se

Yotsunoha


Timotei
 Share

Rekommenderade inlägg

KTvATfQeK.jpg

 

Titel: Yotsunoha

År: 29 Feb - 28 mars 2008

Episoder: 2 (OVA)

Officiell hemsida: http://www.yotsunoha.com/

Producer: Hal Film Maker

Genre: Romantik

 

2 OVA baserade på en eroge av Haikuo-Soft. De 2 episoderna kommer inte innehålla vuxet material.

 

Rolig fakta: Spelet ska visst innehålla musik(antagligen bakgrundsmusik) från I've Sound.

 

För er som inte vet vad Ive är

Det är en Japansk trance/techno grupp vars låtar innehåller en del kända artister.

 

AKI , Ayana, Asuka Katagiri,Fuuran, Inosuke Tsutsumi, Eiko Shimamiya (aka PEKO or EIKO), Kaori Utatsuki, KOTOKO, Lia, Mami Kawada, MAKO, MARY, MELL, Mihi , MOMO, Reina, NANA, R.I.E, SHIHO, TAKAMI, YUCCO,MIKI, Yumi Matsuzawa.

 

Handling

Handlar om 4 vänner som bevistar Mochizuki Högskolan. Och en helt vanlig dag så bestämmer sig de 4 vännerna för att göra en tidskapsel, fylld med värdefulla minnen begraver de den. Efter 3 år har gått, gräver de upp den för att sedan öppna den. Alla bortglömda minnen blir än en gång verklighet och alla vännerna upptäcker känslor som överträffar deras barndomsvänskap.

 

Personligen så verkar handlingen en aningen tunn, verkar vara något mer lutat åt fanservice(?) och bara slötittande, men jag kommer garanterat se båda episoderna.

 

 

bilder

vSXotXDJv.png

 

cxviMypmD.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja men det är roligt och fylla ut animesektionen med massa nytt, fräscht material som folk kan snacka i. :)

 

Det skapas verkligen för lite trådar känner iaf jag så tänker personligen försöka skriva en del till, kommer även uppdatera mina trådar senare.

 

-_-

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 months later...

Intressanta karaktärer till en tråkig eller mindre underhållande handling var vad första av de två avsnitten hade att bjuda på.

 

Lite små rolig på sina ställen som sagt var men inget speciellt i det stora hela. En sak som jag inte riktigt vet om jag gillar eller hatar var när Nono hela tiden skulle säga Ma-kun.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...