Hoppa till innehåll
Anime.se

Förslag och bugganmälningar! Alltsammans i en god röra!


Klibbnisse
 Share

Rekommenderade inlägg

Först och främst! Det går inte att tanka hem en avatar via url:er! Står att den aldrig når servern med bilden på... knasigt, testat med massvis av servrar.

 

Okaj, förslaget då! Skulle man möjligtvis vilja slå på någon inställning så man kan hotlinka sina avatarer? Somliga av oss har avatarer som uppdateras med jämna mellanrum (exempelvis jag) och då blir det lite segt att behöva ladda ner avataren på datorn för att sedan ladda upp den här varje gång -.-

 

Samt, i brist på annat, BRÖÖÖL!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

anledningen till att det togs bort var om jag minns rätt att man inte kunde begränsa storleken på bilderna man hotlinkade. *minns 500*600 avataren jag hade i c.a. 30 sek*, ska se ifall jag inte kan hitta bilden igen, vart iofs ett tag sen :D

 

edit, var visst bara 300*160:

dreadann2cb.gif

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

anledningen till att det togs bort var om jag minns rätt att man inte kunde begränsa storleken på bilderna man hotlinkade. *minns 500*600 avataren jag hade i c.a. 30 sek*, ska se ifall jag inte kan hitta bilden igen, vart iofs ett tag sen :D

 

edit, var visst bara 300*160:

dreadann2cb.gif

 

Ursnyggt ju!

 

Nej, men skämt åtsido. Det bör väl gå att begränsa de där? Rent tekniskt iaf, sedan hur phpBB gillar det är en annan fråga... <.<

 

 

EDIT: ... Okej, testade på ett annat forum, varför har man inte tänkt på en sån enkel sak egentligen? Skäms phpbb! Dock så framstår min "buggrapport" angående att det inte går att ladda ner bilder med url:er! >:3

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...