Lionheart86 Skrivet januari 31, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 31, 2008 Presenterades idag, tänkte att det kanske kunde intressera folk här. Läs mer på: www.swedenrock.com Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dancing Moon Skrivet januari 31, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 31, 2008 Jättekul! fast jag hoppas att det som står på festivalhemsidan om att de bara ska spela där inte stämmer. har inte råd att gå på festival för bara ett enda band... men jag hoppas att en massa nya människor får upptäcka MUCC nu :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet februari 1, 2008 Anmäl Share Skrivet februari 1, 2008 Jag fick också reda på det igår och sa direkt; "Jag skall till Sweden Rock i år". Jag gjorde bort mig när jag sket i att inte se dem i Mars förra året. Men nu om jag kan vara ledig och kanske får med mig någon vän så drar jag. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rasengan Skrivet oktober 10, 2008 Anmäl Share Skrivet oktober 10, 2008 Hörni! Mucc kommer ju till Taste of Chaos-konserten på Fryshuset imorgon också: http://www.fryshuset.se/wlt/FD015A62-4F ... 21BE305F93 Ska försöka få tag på biljetter nu. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet oktober 12, 2008 Anmäl Share Skrivet oktober 12, 2008 Hörni! Mucc kommer ju till Taste of Chaos-konserten på Fryshuset imorgon också:http://www.fryshuset.se/wlt/FD015A62-4F ... 21BE305F93 Ska försöka få tag på biljetter nu. Skit! Kunde du inte nämnt detta tidigare?! Ååh, så less att jag valde bort MUCC mars 07 och var ju grovt sugen på sweden rock sommaren 08. Har försökt ha relativt bra koll hos newnippon ifall det blir en till Sverigeresa för MUCC. Men antar att det finns fler ställen de kan spela via. Jaja, kommer väl förhoppningsvis fler chanser. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg