Hoppa till innehåll
Anime.se

Hellsing Ultimate OVA


BäverBygghandel
 Share

Rekommenderade inlägg

Asså jag blir så trött...

Häromdan så hitta jag en sida, visserligen dyr, men som man kunde beställa alla hellsing avsnitten.

hittar den inte igen, vet att man kan får Hellsing Ultimate på amazon.com, fast 4:e o senaste e slutsåld så därför visar dom inet pris.

 

Jag bara undrar, förutom amazon, är det nått annant såälle som är pålitligt att beställa ifrån där alla hellsing bixarna kommer att finnas?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hittar den inte igen, vet att man kan får Hellsing Ultimate på amazon.com, fast 4:e o senaste e slutsåld så därför visar dom inet pris.

Rätta mig om jag har fel... men Hellsing Ultimate gavs väl ut av Geneon, som slutat ge ut animé i USA?

 

Och även om det nu skulle bli så att fjärde delen kommer ut, på något sätt, så får du nog vänta några månader till. Den kom ju ut för bara några veckor sedan i Japan.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du har inte fel :)

 

Men någon annan tog över, som sagt hitta jag en japansk sida, som jag nte hittar igen, är man kunde importera.

Det är en sådan sida jag är ute efter igen att hitta typ.

Samt att den finns på Amazon.com men är typ out of stock.

Det e så segt att all anime skall ta sådan tid att komma till sidor eller sverige så att man kan få tag i dom :sleep:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...