Hoppa till innehåll
Anime.se

Anime Droppen...


Pthia
 Share

Rekommenderade inlägg

Om denna tråden hamnade på fel ställe så får någon gärna flytta den men den handlar ju på sätt o vis om anime så.

 

Jag hade iaf en kompis som bodde här hos mig i helgen och han började vid ett tillfälle att snacka om den här "droppen" som enligt honom dyker upp mer eller mindre hela tiden i anime serier, vilket han iofs har en poäng i även om den kanske inte dyker upp fullt så ofta som han antydde.

 

För den som inte snabbt räknat ut vilken jag menar så är det droppen på edwards huvud på bilden under jag menar.

137.jpg

 

Vad det hela gällde var faktiskt om denna droppen hade något namn. T.ex om en anime serie är i produktion och den som regiserar animen eller vad det nu heter när det gäller tecknad film vill ha en sådan droppe i bild vad säger han då till den som ritar.

Kan du lägga till en "Anime-Droppe" där eller vad säger han.

Finns det något namn på denna denna droppe eller det e bara något som ofta ritas dit utan att det finns något direkt namn på den?

 

Nu blev det här lite utdraget men ni förstår säkert vad jag försöker säga iaf :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...