Hoppa till innehåll
Anime.se

ML-Expo 2 | 17 - 19 Oktober


kakan
 Share

Rekommenderade inlägg

Kära vänner (och ovänner om jag nu har några här). Det har åter blivit dags för ML-Expo (Multimedia Latency Exposition), den andra i ordningsföljd.

 

ML-Expo är ett tv-spelskonvent som även ska innehålla en del high tech-prylar och även om det inte är lika stor tyngd på high tech i dagsläget så strävar vi efter att uppnå en jämnare balans allt eftersom. Vi riktar oss mot humanoider i alla åldrar och erbjuder inte bara tv-spel utan även olika aktiviteter såsom; tävlingar, livespelningar och annat smått och gott.

 

Hemsidan finner du här: ML-Expo

 

Lite kort matnyttig information du även finner på våran hemsida:

ML-Expo:08 kommer att hållas den 17 - 19 Oktober på Ungdomshuset Nova i Vallentuna.

För att ta sig dit tar man enklast Roslagsbanan till Vallentuna station, följt av en kort promenad.

 

Öppettider:

 

Fredag: 16:00 - 01:00

 

Lördag: 09:00 - 02:00

 

Söndag: 09:00 - 17:00

 

Priser:

 

Priset för hela expot är 200:- för alla medlemmar i Highscore och dem som BOKADE biljett.

För icke-medlemmar är priset satt till 250:-.

Vi kommer även att sälja endagsbiljetter för 120:- styck vid entren

 

Över och ut!

 

PS. Jag vet att det är med kort notis ni får veta detta så om ni behagar det får ni smiska mig och om ni inte behagar det så får ni smiska mig.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...