Sceleris Skrivet januari 13, 2024 Anmäl Share Skrivet januari 13, 2024 Jag får känslan av att det är nåt slags donghua. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet januari 13, 2024 Anmäl Share Skrivet januari 13, 2024 Det har du fel i, det är en original TV anime från härom året! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet januari 13, 2024 Anmäl Share Skrivet januari 13, 2024 Rätt svar var Back Arrow. Bakayarou! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet januari 14, 2024 Anmäl Share Skrivet januari 14, 2024 9 timmar sedan sa Raccomunk: Back Arrow Vafan, regi av Gorō Taniguchi och manus av Kazuki Nakashima? Jag har inget minne av att nånsin ha hört talas om den här! Fast på min MAL-kompislista är det bara @wilfried som sett den (sasuga @wilfried!), så jag borde kanske inte känna mig helt out-of-the-loop. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet januari 14, 2024 Anmäl Share Skrivet januari 14, 2024 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaruc Skrivet januari 14, 2024 Anmäl Share Skrivet januari 14, 2024 DR. Sten? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet januari 14, 2024 Anmäl Share Skrivet januari 14, 2024 Jag tänkte att jag kanske borde känna igen den där skon, men det gjorde jag inte. Men Amaryllis känner jag igen från Doktor Sten: Den nya världen! Förbaskat, @Smaruc var en nästipp före! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet januari 14, 2024 Anmäl Share Skrivet januari 14, 2024 Stendoktorn är rätt! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaruc Skrivet januari 15, 2024 Anmäl Share Skrivet januari 15, 2024 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaruc Skrivet januari 16, 2024 Anmäl Share Skrivet januari 16, 2024 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaruc Skrivet januari 17, 2024 Anmäl Share Skrivet januari 17, 2024 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaruc Skrivet januari 18, 2024 Anmäl Share Skrivet januari 18, 2024 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet januari 18, 2024 Anmäl Share Skrivet januari 18, 2024 Nåntingnånting Noise? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaruc Skrivet januari 18, 2024 Anmäl Share Skrivet januari 18, 2024 13 minuter sedan sa Raccomunk: Nåntingnånting Noise? Anonymous noise ska det vara men du får rätt för det. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet januari 19, 2024 Anmäl Share Skrivet januari 19, 2024 Ingen aning hur jag kom på det 😓 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet januari 19, 2024 Anmäl Share Skrivet januari 19, 2024 Är det vargtjejen i Yūsha, Yamemasu? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet januari 19, 2024 Anmäl Share Skrivet januari 19, 2024 Mjo, det är det Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet januari 19, 2024 Anmäl Share Skrivet januari 19, 2024 ~𝓼𝓪𝓭 𝓫𝓸𝔂𝓼 𝓲𝓷 𝓼𝓷𝓸𝔀~ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet januari 20, 2024 Anmäl Share Skrivet januari 20, 2024 ”– Ska du ut? Det kommer ju en ny ledtråd strax. – Gissa åt mig. Det är förmodligen Naruto.” Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet januari 20, 2024 Anmäl Share Skrivet januari 20, 2024 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet januari 21, 2024 Anmäl Share Skrivet januari 21, 2024 "Gevalia: När du får oväntat besök." Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet januari 21, 2024 Anmäl Share Skrivet januari 21, 2024 Antingen är det här en hentai, eller så är det något som jag sett typ ett avsnitt av och sen droppat... 😓 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet januari 21, 2024 Anmäl Share Skrivet januari 21, 2024 ”Och efter en varm animegissning dricker man jordgubbsmjölk. (Gulp gulp gulp!)” Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet januari 21, 2024 Anmäl Share Skrivet januari 21, 2024 ”Enmiljonkronorsfrågan står på spel, du har använt din sista livlinje, och publiken har svarat B: Naruto. Vilket är ditt svar?” Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaruc Skrivet januari 21, 2024 Anmäl Share Skrivet januari 21, 2024 C: Kemekko DX tor jag den hette Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg