Sceleris Skrivet Söndag 21:27 Anmäl Share Skrivet Söndag 21:27 Konpeito i 4:3, hm... Den äldsta jag kommer på med konpeito-motiv är Kobato. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet igår 01:58 Anmäl Share Skrivet igår 01:58 Trodde du skulle ta det på den Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet igår 13:36 Anmäl Share Skrivet igår 13:36 Tänker mig bara att kameran tiltar upp till Princess Knight, men det förstår jag att det inte är. 😛 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet igår 19:13 Anmäl Share Skrivet igår 19:13 Våra tittare har ännu inte skickat in rätt svar, har du några kommentarer om detta? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet 22 timmar sedan Anmäl Share Skrivet 22 timmar sedan Ser ut som Yasuomi Umetsu-design. Mezzo Forte? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet 22 timmar sedan Anmäl Share Skrivet 22 timmar sedan Man kan se alla felaktiga gissningar härifrån Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet 9 timmar sedan Anmäl Share Skrivet 9 timmar sedan Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet 8 timmar sedan Anmäl Share Skrivet 8 timmar sedan Aah, Stellvia of the Universe? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet 7 timmar sedan Anmäl Share Skrivet 7 timmar sedan Absolut Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet 6 timmar sedan Anmäl Share Skrivet 6 timmar sedan Det enda jag minns av Stellvia är öppningslåten och (tydligen) skoluniformerna. ”Minns inte allt från all anime någonsin? Patetiskt...” Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg